lördag 7 maj 2011

Kalla mig Whirlpool..


Det var på tok för längesen jag var o fixade till naglarna.
 Jag skämdes något när jag la fram labbarna (händerna) o såg i ögonvrån att hennes ena ögonbryn höjdes aningen vid blicken av dem!



Idag när blivande maken stod o rengjorde våra plattor framför huset med högtryckstvätten kom en av grannarna fram:

(B-L) -Kolla så rent det blir!
(Grannen) -Fast DOM är inte rena!(sneglar på B-L´s´s byxor) fast de går ju att tvätta..
(B-L) -Ja, jag har ju tvättmaskin..men just nu står hon o diskar!

UNDERBART kul med tanke på att det faktiskt är blivande maken som gör det mesta härhemma!



3 kommentarer:

Änglarna finns sa...

ha ha...så kul. Skulle velat se..grannens min....när han el hon fick svaret!
Ha en underbar fortsättning på lördagen!
Och du...jättesnygga..naglar!!!
Blir lite avis...men förstörde mina egna för ngt år sedan...gick alltid och fixade dom..först med acryl...sedan när inte det funkade med gele´Tyvärr fungerar ingenting...och mina egna naglar kommer aldrig att bli som dom en gång var...tyvärr.ja ja...skall man vara fin...hihi
Kram Annika

Vitt hus med svarta knutar sa...

En gång på tiden bodde jag granne med ett äldre par. Damen (runt 70) var feminist ut i fingerspetsarna (inte så vackra som dina). En dag klagade hon på att diskmaskinen var på dåligt humör...det var maken hon menade...

Snygga naglar hörrö...tittar på mina...fransiga nagelband...avbrutna naglar och lite jordrester under...hahaha...jag har jobbat i trädgården hela dagen utan handskar

Ha en superfin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina

Livet på Berget sa...

Oj så vackra naglar. Hum mina ser bedrövliga ut, har varit i stallet och där går det liksom inte att ha några fina naglar.
Avis jag blir på dina fina.
Ha de gott!
Kram
/Sara