tisdag 24 maj 2011

Jodå, här e det fart!

Juni sover mycket..
När Juni inte sover så är det FULL fart i 200 knyck...ursäkta..jag menade såklart 1400 knyck!
Hon springer/galopperar fram o tar med sig ALLT i sin framfart tex en petflaskor, filtar, skor, rabarberna i rabatten, tidningar, barnen..
Nyss stod sonen o sa med monotom röst:

"Asså mamma ta henne, hon drar i min morgonrock o jag har en skål flingor i handen!"


Stortass..


Vem kan tro att denna sötnos kan välta allt i sin framfart?


med vilda hälsningar Juni.

5 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Godmorgon!
Tänk att en så liten varelse..kan hinna med så mycket...hihi....gäller att ligga steget före...
Hon är ju såå söt!!
Ha en underbar dag!
Kram Annika

Susann sa...

Herregud ja. Man glömmer eller förtränger hur det var att vara "valpförälder", precis som småbarnsförälder :)
Fast jag förstår det precis! Träffade nämligen på en likadan hund som er lilla Juni idag, i djuraffären. Hon är 12 v. ohh my god!! vilket vilddjur!! Så jag seer verkligen fram emot att höra din version om sisådär 7-8 v.
Kanske dax att förbereda sej på något som är lugnande för hela familjen :)
Kram till er alla!!!

Min vindsvåning på landet sa...

Oooo...
Så söt..
Men.. Jo.. Jag vet hur de är & ha valp..Men dom e såå goa så man glömmer lätt
Lycka till & förstår om du blir ovän med kärringen som kom & var så duktig
Kramisar
Sus

Nattmia sa...

Underbart söt är hon och så busig som en valp skall vara.. men jag vet hur jobbigt det kan vara mellan varven..

Kram Mia

Liza sa...

Så ljuvligt söt hon är din "svansbebis"!! =)

Ha det bra!

Mvh Liza