fredag 27 maj 2011

Fredag är LÄTT veckans bästa dag!

Ikväll ska jag både städa och dricka ett glas vin.

Ikväll ska jag dricka vin så att jag pallar städa.

Ja man tolka det hursom..


Men städ blir det av flera olika anledningar:

*Juni går fram som en ångvält o tuggar sönder allt i sin väg.
*Hantverkarna smutsar ner a lot!
*Mamma kommer imorgon!!!!
 (vem vågar låta bli att städa då liksom?!)

Idag väckte Juni mig kl 05.30.
Efter att hon varit ute vill hon ha mat OMEDELBART, detta visar hon med att ställa sig vid matskålen o SKRIKA.
Direkt efteråt vill hon busa, precis vad man känner för innan kl 06.00 ju..
Imorgon ska jag låtsas-sova tills kl 10 o hoppas på att någon annan går upp med terroristen/pirayan/hajen/hulliganen.




3 kommentarer:

Annelie sa...

Hahaha...Javisst är dom underbara dom små liven,min kan vi inte lämna ensam hemma...Läre vara benhård på henne..:)) Ha en härlig dag nu...KRAAAM vännen!!!

Angels & Roses sa...

Hhahah ja du, du tänker som jag hihi när mamma kommer ska det vara städat. Usch ja. Hantverkare kan skita ner en hel del. Vi har precis fått ett nytt kök här så man har liksom fått städa i omgångar efter dom. Ha nu en fin helg och njut av vinet. KRAM

Susann sa...

Ha,han hur gick det med att låtsassova ? Juni genomskådar säkert detta ganska snart, det gjorde min hund :)
//Susann