måndag 23 maj 2011

Dumma cafeteria!

På väg till ett möte på jobb idag så svängde jag inom cafeterian.
 Jag var nästintill döende av svält o tänkte köpa en snabb-fika med mig.
STÄNGT!
Kl var 14.30!
VEM stänger en cafeteria på en arbetsplats kl 14.30??
Här i Sverige tar man ju eftermiddagskaffe vid kl 15!

När jag anlände i hemmet 3 timmar senare så kastade jag i mig middagen vilket resulterade i massor av: "brruuiiiooppmmmmmmkkvvvssyyyytytppeeedbeee"-läte från magen.
Den lät så högt att tom blivande maken som satt sidan om KÄNDE vibrationerna i sin stol.

Imorgon ska jag informera dem om att "Här ska vara öppet kl 15 på måndagar annars får jag gaser!"



Nu ska jag sitta o glo på Juni o le sådär urfånigt som man gör när man tittar på bebisar o valpar.





4 kommentarer:

Caroline sa...

Vilken gullig valp!!! Tycker som alla andra, skriv om Juni här.

Det var då en klen service med den öppettiden. Ha det!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Va?! Stängt redan 14.30??? Hade de inventering eller nåt???

Det var inga bilder på Juni idag *darrar med underläppen* Jag tittade på de i inlägget före, hon är så söt med de djupa bekymmerrynkorna i pannan.

Ha en fin dag i morgon!
Kram,
Regina

Susann sa...

Vilken "ljuvlig" liten en :)
Som Regina skrev: ingen bild på henne i detta inlägg :( Klart du ska skriva om henne här
Ha det gott // Susann

Livet på Berget sa...

Åh jag har missat Junis nedkomst! Ursöt, hahaha vilken liten krabat detta blir kul att följa :). Äsch vilken dålig cafeteria!
Ha de gott!
Kram
/Sara