fredag 20 maj 2011

Är den på G igen ever eller?


Jag snackar om sommaren.
KOM TILLBAKA!

En annan sak man (jag) undrar är varför jag har näshår.
 Ibland använder jag en sån där nästrimmer men den känns sjukt farlig..som om den närsomhelst ska rycka tag i huden o bara deformera min näsborre..
Får väl attackera området med pincett, men DENNA smärta detta medför är ju helt obeskrivbar!


Idag ska jag jobba, ikväll hämta valpen :)
(ja jag vet att jag tjatar, ännu ett ålderstecken ungefär som näshåren)



7 kommentarer:

Spets och påsar sa...

Ååååh så gosigt att hämta lille valpen! Lite avis är jag allt... Den första tiden är så speciell. Lycka till! Kramelur Marianne

Annelie sa...

Hahaha,ja det är drygt med alla ålderstecken...
Åh vad spännande med valpen..
Ha en rolig dag på jobbet nu..KRAAAM på re vännen!!!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åååå ska ni hämta lilla bebisen...va mysigt. Jag träffade en bebis igår, men han är tvåbent och ändå helt underbar. Lilla barnbarnet låg och snuttade i sömnen...då smälter man. Sommaren ja...himlen är blå, solen skiner, men det är isiga vindar...

Ha en underbar fredag!
Kram,
Regina

Ps. kan man inte få bli sövd när näshåren ska tas bort, man ser ut som man gråtit i flera timmar efter ett strå

Hemma hos Märtha sa...

Ja det gör verkligen sjukt ont att noppa näshår..:-) Mysigt att äntligen få hem hundvalpen!
Ha en bra helg!
Kram
Anne-Lie

LyckligaPraliner sa...

Jaha, så man har för mycket näshår att vänta också?! suck.... :)) Lycka till med valpen, de är ju underbara :)

Hanna sa...

Ha en fantastisk helg.
Kram
Hanna

Caroline sa...

Usch fy fan! Nu måste jag kolla i näsan!