torsdag 28 april 2011

Utlottning!

Hej i sommarvärmen!
Nu kör vi på med en utlottning tycker jag.
Som vanligt får alla vara med, skriv bara en kommentar i detta inlägg och länka hit från din blogg med valfri bild.(=3 lotter)
Har du ingen blogg så skriver du din mailadress i kommentaren.(=1 lott)

Dragningen blir den 15:e Maj.
(förutsatt att ni påminner mig..teflonminne ni vet)


Vinsterna är:
En supersöt liten doftkudde.

Ett vackert somrigt armband.

Som enväldig härskare domare så bestämmer jag vem som vinner vad..men man kan ju alltid önska ;)

Ha en fiiiiin kväll!


Kram

25 kommentarer:

Anette sa...

Halloj
Klart jag vill vara med o pröva lyckan ,tar så klart 3 lotter .
Kramen Anette

Marie sa...

Hej där!
Jag har länkat så jag tar gärna tre lotter!
Kram♥

Carina sa...

Hej!
Såklart vill jag va med, har ingen egen blogg så jag kan inte länka. Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Spets och påsar sa...

Tjihooo! Jag norpar tre lotter på direkten! Kram Marianne...

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej hopp!

Kul med tävling:)

Jag tar 3 lotter lätt!

Kram Susanne

Anna sa...

Tjing, 3 lotter på mig, Klem Anna

monikanen sa...

Jag vill gärna vara med:)
Har ingen egen blogg.men hoppas på tur iallafall;))
Kram Monica

Änglarum sa...

Hej Klart man vill vara med :) 3 lotter tack Kramiz Jessica

Hemma hos Märtha sa...

Hejsan!
Vill oxå vara med och tävla!! Har länkat till min blogg.....så 3 lotter tack..:-)
Kram
Anne-Lie

Nattmia sa...

Självklart är jag med..
Länkar från min blogg och jag kommer att påminna dig när det är dags för dragning ;-)

Kram Mia

Annelie sa...

Tjooohooo så här på morgonkvisten...:) Jag vill så klart vara med och länkar..KRAAAAM vännen och ha en härlig Fredag!!!

Annas tipsblogg sa...

Jag prövar gärna lyckan och håller tummarna för att jag har turen med mig i denna fina tävling. Har länkat.

Gratishav sa...

Självklart är jag med..
Länkar från min blogg på sidebar på höger sida.så 3 lotter,tack.

Hoppas på tur!
Kram
Lili

jeannette sa...

Hej
jag vill också vara med 3 lotter vill jag ha ska bara hitta vad jag ska göra.kramar

Rockbarnet sa...

Jag vill vara med, här har jag länkat;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/ljuvligtlantligt-en-utlottning-dar-du.html
Trevlig kväll/
joHannah
rockbarnettavlar@hotmail.com

Jasmine sa...

Jag vill va me :) Jag har ingen blogg. kladdkaka1984@hotmail.com
kramar

Fröken Tindra sa...

Klart jag vill prova lyckan hos dig! Tar tre lotter och hoppas på tur!
Kram!

Anonym sa...

Hej på dig!!
Är gärna med och norpar en lott!!
Kramiz<3 lotta.k3@spray.se

tinefiskrivnaord sa...

Hej, hej!
Jag är gärna med på din utlottning.
3 lotter här.
Tackar!
=o)

Vita Björkebo-Mamma med stort och smått sa...

Vill jättegärna vara med påmdin utlottning....3 lotter tack,,,då jag naturligtvis även länkar...
ha en skön måndag
mvh ANNA

Tillsammans Hemma sa...

Nu du lille Git "Filur".
Hoppas jag på en väldig massa tuuuur.
Fina priser du lottar ut inne hos hos dig.
Armbandet skulle passa så himla fint på lilla mig!

Tack för att jag får delta med hela tre lotter när du drar och sedan lovar jag att hur det än går så ska jag hänga mig kvar.

För jag gillar så mycket ditt starka jaaag och när jag läser dina inlägg blir jag fullkomligt knäsvag!

Kramiz på dig från Loo.

Anna sa...

Vill Självklart vara med i din tävling.
3 lotter norpar jag

Kram Anna

inga sa...

Thank you for the chance at your fabulous candy.
http://inga2010.blogspot.com/

ANNIKA sa...

Jag tar 1 lott och hoppas på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

Susanne sa...

Hej ja jag vill gärna vara med,,länkar med bild hos mig,,3 lotter..har själv en liten utlottning kika gärna in till mig..Susanne i Fare