söndag 3 april 2011

Move on..



Har iiiiingen aning om vad jag ska skriva om!!
Herregud, jag har fått hjärnsläpp :(

Men NU läste jag era kommentarer i mitt förra inlägg.
Några tog illa vid sig, verkligen trist eftersom ni faktiskt (förhoppningsvis) borde förstå att det var ironi.
Ironi över att jag gnäller om mitt badrum när det finns människor runt om i världen som kämpar för sina liv medans jag piper.
Sån är jag, jag skämtar om det "förbjudna".
Uppskattar ni inte ironi o sarkasm (som hela denna blogg består av mer eller mindre) så föreslår jag att ni slutar läsa HÄR.



10 kommentarer:

caja sa...

Förstod din ironi Git...mitt "oj" kom till när jag såg bilderna!

kram/caja

fridda sa...

Men åååh,klart detta problem är värre än japans ;)
Trodde folk verkligen att du var ironisk :)))
He he!

Oj oj ja...Du e bra du Git!

Tillsammans Hemma sa...

Eller - dags att börja läsa HÄR och öppna upp, vidga sin syn på livet en liten, liten aning.........?
Hej, hopp från Loo!

Änglarna finns sa...

Godmorgon!
Finns alltid människor som retar sig på allt...även måste kommentera bloggar elakt...
Du gör rätt...strunta i det..förstår man inte ironin och det roliga i din blogg...så precis som du skriver. Då kan dom sluta läsa!
Ha en fortsatt underbar söndag!
Kram Annika

Änglarum sa...

Hej Git... Ja du! take it or leave it... ingen skriver så skojsigt som du!! kikar in hit då o då o får dra på smilbanden :)) Ha en fin söndag! kramiz Jessica

Anna sa...

Âlskar ironi, mitt livselexir!

Klem Anna

Systrarna Hjertén sa...

Mmmm...det där med ironi är en svår sak har jag förstått, märker på vissa kommentarer jag får att den ironi jag försökt med har helt gått läsaren förbi...

Jag har en kollega som brukar säga att kvinnor och barn inte förstår sig på ironi, det kanske ligger något idet, dvs VISSA kvinnor förstår sig inte på ironi!

Jag tycker att ditt förra inlägg var "skit"-kul! ;D

Mvh
Frida

Bärkulla sa...

kanske dom läser här bara för att ha nåt att gnälla om? ;)
Här skall man inte läsa om man inte delar din humor och inte förstår den. Jag blir alltid lika glad av att läsa här :)
Kram

Nattmia sa...

Joho då.. Jag förstod visst din ironi men var bara tvungen att leka lite korrekt i min kommentar ;-)

Hoppas allt är bra med dig och La Familia..

Kram Mia

Caroline sa...

Man kan ju börja undra om de inte läst din blogg tidigare. Tycker att jag har en klar bild över hur du funkar humormässigt.Som om en ironisk person inte skulle kunna vara empatisk och en "bra" människa. Tror att vi som vågar släppa lite på trycket är mindre skenheliga. Du och jag lever säkerligen rätt olika, men ibland känns det som du kunde vara en bortadopterad syster, dumpad i Skåne av alla ställen:-D