tisdag 19 april 2011

Svinen på grönbete.

Gräsklippare är helt överflödigt om man har 3 marsvin.
Anledningen till att vi har 3 st är blivande makens förkärlek till allt med päls..gäller tydligen bara djur för han gullar inte alls lika mycket med mig när jag har odlat ett tag.
Diskriminering!

Igår kom han hem med 2 rabarb-plantor o hojtade:
"Mamma, vi är med rabarber!!"
 Imorse sprang han ut o kikade till dem, man vet ju aldrig om det hänt något fascinerande över natten (?!)

Ha en fin dag i solen!

Kraaaaam

5 kommentarer:

Annelie sa...

Hahahhaa,det tycker jag va taskigt..Eftersom han gillar päls...Ha det så skönt idag,vännen..KRAAAAM!!!

catthie sa...

jag kan inte låta bli att le :O) gillar verkligen din humor.
rabarber är ju super gott....ha en super dag - kram Catthie

Änglarum sa...

Hej Git
Som vanligt skriver du så man får smila :))) ha en fin dag kramiz Jessica

Camilla sa...

Hahahahaha! Jag dööör! (som jag så milt uttrycker det när jag tycker något är dö kul:P) Kram till dig

Susann sa...

Detta inlägg hade jag totalt missat.... Men säg att det är kamelhårspäls, det brukar jag göra :)