torsdag 14 april 2011

Nu ska det knäckas rygg!


10-åriga sonen har ont i ryggen.
Jag har smort, masserat, tryckt o knådat.
Sonen (som tydligen tror att jag kan utföra mirakel, nog för att mammor kan det men det finns ju gränser även för oss!) har efter varje session gått ut till studsmattan, hoppat 1 gång o sen kommit in helt slok-örad o viskat:
"Äsch, det gick inte mamma"

Igår fick sonen hicka o grät floder så ont det gjorde i ryggen av hick-ryckningarna...
Jag ville bara få hickan att sluta o funderade en kort stund på att flasha mig men då hade han troligtvis hamnat på intensiven med en hjärnblödning så jag tröstade bara på vanligt hederligt vis.
Idag ringde jag en bekant till min mamma som är kot-knäckare, hon kommer att fixa honom på nolltid.

Måste inom affären på väg till henne för att köpa ngt fint choklad eftersom hon vägrar att ta betalt för att behandla barn.
Mycket snällt men även mycket ångestframkallande!



Ikväll blir det BB (BigBrother..men det vet ni nog nu..) i sängen, jag o blivande maken är trötta som små..eller lite större drogade sniglar!

Är det bara jag o Caja som följer BB?

7 kommentarer:

caja sa...

Inte kan vi väl vara ensamma om det????

Livet på Berget sa...

Orkar inte med BB är inte det jätte sent. Är en super drogad snigel på kvällarna. Hoppas nu din son får ordning på ryggen!!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Vita Falkens Lantliv sa...

Jo nog är ni ensamma om att se det;) Hoppas pöjken blir bra nurå:)

Kram Susanne

Annbritt Schmützer sa...

Förmodligen pensionärsvarning på mig då jag tycker BB är vuxna människor som är omogna och ganska korkade..

kram

Annika kafe´resor och Riga sa...

Hallå ja, BB får du ha glädje!?!? av utan mig. kram Annika

Annelie sa...

Men stackars pojk,ge han en kram från mig så blir han pigg direkt..:)) Ha en skön Fredag nu...KRAAAAM vännen!!!

Anna sa...

Lycka til hos ryggdoktorn chokladshopping o BB, som jag inte följer med på...men mkt annat "skit" som intas via ögonen!!

Klem Anna