tisdag 19 april 2011

No shit Sherlock!


Idag kan man läsa om att Niklas Eliasson kallas sveriges värsta serievåldtäktsman, han har misshandlat o våldtagit 15 kvinnor.
Nu ska han psykundersökas.
Vänta nu..alltså helt ärligt..tänk, ta en liiiten funderare..

En man sitter hemma o bestämmer sig för att våldföra sig på kvinnor (redan där är ngt jävligt illa ställt..)
Han tar sin cykel o letar kvinnor.
När han ser en så cyklar han ikapp henne o kastar sig handlöst över denna varpå hon såklart kämpar för sitt liv men mannen våldtar o misshandlar henne (och 14 kvinnor till).
Psykundersökning känns något överflödig.

Mannen är ett rent stolpskott och borde våldtas analt med ett torrt trubbigt föremål innan han avlivas.










11 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jo man kan ju fundera...om han konstateras sjuk vilken behandling rekommenderas...?

...och lite av Lisbeth Salander vaknar i en när man läser om denne man...

Ha en solig eftermiddag!
Kram,
Regina

Änglarna finns sa...

Håller med dej! Undersökning..verkar överflödig....!
Kram Annika

bakom berget sa...

Får man rekommendera...avlivning medelst osthyvel.

Livet på Berget sa...

Japp håller med!

pysseltanten sa...

Önskar det fanns en "GILLA" knapp på bloggen...;)))

Förresten....boken driver lite med inredningstrenden som är nu...som många är lite slav under...skitbra e den...:))

Glad påsk på dej, Git....
Kraaamizar.....GIT...hihi...

Tillsammans Hemma sa...

Håller med du!!!!!!!
Vissa ska helt enkelt inte ha något liv på vår jord!

Nu till något lite roligare. Du Git, du har en liten, liten men betydelsefull gåva inne på min blogg. Så kika gärna in!

Jag tackar för din underbara blogg och tackar mig själv för att jag hittade den. Vi é så bra!!!!
Kramar till dig från Loo

Annbritt Schmützer sa...

Bättre förarbete före avlivning har jag inte hört förut...*L*
heja Git

Vita Falkens Lantliv sa...

Håller med dig HELT! Jag blir SÅ förbannad när jag läser om allt dalt med dessa idioter!

GGGGrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kram Susanne

Annika kafe´resor och Riga sa...

Ja, jag håller med, å alla kommentarer!!! kram Annika

Susann sa...

Lås in vederbörande & släng nyckeln!

Caroline sa...

Inte nog med alla kvinnors lidande, den där idioten kommer att kosta samhället multum.

Något som retar mig enormt är alla förmåner som kriminella har. Lever nog 10 gånger bättre än många gamla som ingen har tid att sysselsätta och omvårda. Det var ju något äldreboende som även började med kafferansonering. Skulle inte förekomma på kåken, där är rättigheterna stora:(
Usch, usch, usch!!!