lördag 16 april 2011

Jalla Jalla!

På Måndag börjar hantverkarna återställa vårat badrum.
Under dessa veckorna har jag utökat min blåsas kapacitet med några liter, blivit smått förstoppad och troligtvis har jag oxå tagit rekord i duscha-så-fort-du-kan-för-jag-måste-bajsa-mamma!

Tänk att bara få ta med sig tidningsbilagan in på toa o njuta av en stunds ensamhet, eller att kunna duscha och raka ben (o dyl) utan att riskera skära av aortan av stressen.
*ljuva minnen*
Ska oxå bli skönt att slippa brottas med lego-gubbar, my little pony, skålar, vispar o annat skit som ligger o skrotar i barnens badrum. (de små barnen leker restaurang när dom badar)
Men EN fördel kom jag på, dottern har massa kul ansiktstvålar, krämer, peeling samt ALLA dom snygga tottebanden! (hårsnoddar)

Nu måste jag rusa, dottern har duschat klart o nu är det först till kvarn som gäller.......

PAX FÖR BADRUMMET!!







7 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Låter stressigt:)

Hoppas ni får ett fungerande badrum snart... utedass annars kanske;)

Trevlig helg, Kram Marie

Loppan sa...

Tänk vad man kan anpassa sig! Kommer vara som rena lyxen när badrummet är klart! Hoppas du visar bilder! Trevlig Helg! Kram Maria

Susann sa...

Då lär det väl dröja tills du/ni ger er på den andra toan :)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad skönt att ni snart har badrummet färdigt! Man märker väldigt tydligt vilket som är det viktigaste utrymmet i huset;-)

Önskar dig en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina

Black Iris sa...

Ojoj, det här känner jag igen.. För 2 år sen när vi renoverade badrummet (tjejerna bodde här då) så var det verkligen kris många gånger även fast vi har en extratoa på nedervåningen.
Men så skönt det blir när allt är klart....

Kram Maidi

Hemma hos Märtha sa...

Tänk vilken vad lyxigt du kommer att tycka det är när du i lugn och ro kan pyssla om dig själv i det nyrenoverade badrummet...:-) Något att se fram emot!
Kram
Anne-Lie

Caroline sa...

Haha, jag kan bajsa när jag vill:P