tisdag 26 april 2011

Här är jag!

Jag vet att ni saknat mig, eller ja..min självgoda sida påstår det ;)

Helgen har varit fartfylld må ni tro o nu går jag enbart o njuter av allt som frodas i trädgården (som är lika stor som ett litet rum men dock..)
Idag har HANTVERKAREN dykt upp!
Just as we speak håller han på att återställa badrummet, såhär lät det när jag kom hem nyss:

(Jag) -Hejhej!!
(Byggar Bob) -.........

Men duktig på att svära är han, sen jag kom hem har jag hört:
-Jävla skit!
-Regelhelvete!
-Men va fan!
-Åhh satan!

Jag fattade från första stund att han hatar kvinnor eftersom blivande maken skojade om att han skulle fråga "regeringen" (=jag) o då blev han helt allvarlig o sa: "Ja så jävla skönt att man är skild o slipper sån skit".
Vi "klickar" inte direkt om man säger så..

Som hämnd har jag kokat kaffe o värmt upp kanelbullar som jag inte tänker bjuda på, In your face byggare Bob!
 Moaahhahahhaaa..


13 kommentarer:

Elle sa...

Och här är jag!
*ler*

Låter inte särskilt trevlig, den där hantverkaren. Men han har nog inte heller betalt för att vara trevlig...*haha*
Inte konstigt att han är skild....?

Du är inte snäll du, som retas med kanelbullar. Säkerligen ställer du dig i dörröppningen med en rykande färsk i handen, tar en tugga och ler lite hånfullt mot hantverkaren?
Jo, jag tror att det gör du!

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Elle

Änglarna finns sa...

Klart att jag saknat inlägg från dej!! Hi hi.
Hoppas att det har luktat kanelbullar i hela huset...och att du suttit och njutit av dom och kaffet!!
Säger då det....män...kanske inte så konstigt...att han är skild..hihi.
Kram och ha en fortsatt bra tisdag!! Annika

Caroline sa...

Usch, jävlas med honom ordentligt! Är väldigt allergisk mot den typen av män (machotöntar). Han lär aldrig bli gift igen:)

Jeanette sa...

Du är bara bäst!!!

Min dröm om lantstil sa...

Haha klockrent :) dessa hantverkare, antingen är dem Fööör pratglada eller så inte pratglada alls.

Kram

Vita Falkens Lantliv sa...

Hahaha kul kille;) NOT! Helt rätt i att inte bjuda på goda kanelbullar!!Så ska dom tas dom små jävlarna;)

Kram Susanne

Helene sa...

Vilken fin blogg du har !!
Kram Helene.

Annelie sa...

Hahahhaa...Vilket drygo,han har säkert inte fått på länge..KRAAAM vännen och ha en bra dag!!!

Anna sa...

Hahahah! Låter som min förra granne o hyresvärd. Mkt svordomar blev det, till min då lilla oskyldiga pojkes gjädje!!
Hoppas bullarna smakade toppen o att Bob snart är klar med jobbet ;o)

Klem Anna

Tant Grön sa...

Hämnden är ljuv. Att bli snuvad på kaffe och bulle, det svider. Det är ju så gott!

Annbritt Schmützer sa...

Ha ha ha ha du är mycket lik mig i många avseende..

Nått som hände mig i helgen..
Vi renoverar nya butikslokalen som ligger i en park och har en baksida mot en å..Där pissas det av A-lagare..När dom kom travande för 3.e gången för att pissa där vi ska ha café möbler stå..Då flög faaan i mig och jag for ut med digitalkameran och fick en prakt bild på ett vitt arsel då kvinnan satt med byxorna nere till anklarna..fick t.om med piss strålen...hotade henne att lägg ut henne på nätet med sökordsoptimering..
ha de gott tjejen..

Angels & Roses sa...

Hantverkare säger jag bara hahah. Härligt inlägg igen. Tack för din hälsning. Ja den buren är mycket finare i verkligheten. 400 kr var väl inte dyrt? har tänkt på priset faktiskt haha. Dom brukar ju vara dyrare och den här är stor. Velade mellan två mindre för 200 kr st men det blev den stora i alla fall. Ha en fin kväll kram

Loppan sa...

Bob är är helt klart missnöjd med livet och funderar säkert på hur sat...ns, jä...la fint badrum ni kommer få och är sur för det med. Ha det så bra! Kram Maria