fredag 15 april 2011

Friday!


UNDERBARA dag!
Speciellt underbart är att efter idag vankas det ledighet tills nästa tisdag, kan hända att jag o barnen vill strypa varandra men sånt får man ta.
Denna helgen halveras antalet barn och troligtvis kör vi till Lund och införskaffar oss en massa godis från vår nya favorit-Candy People.
 Godiset intas senare med ett glas vin (säger vi alltid men sen sitter vi ändå o sörplar barnens läsk..)
Självklart kommer vi även att kolla BB, vet att ni är många som tycker det är ett IQ-befriat program men å andra sidan så tycker jag det om Melodifestivalen, Idol, Let´s dance mfl.
Härligt med olika smaker, hade varit skittrist om alla tyckt samma om allt! 

Vad ska ni göra ikväll?





5 kommentarer:

Farmor Agge sa...

Gomorron!!
Låter som det ska bli en riktig mysfredag.:)Härligt..Själv ska jag jobba fre-sön.Men sen bara jobb på onsdag alla andra dagar ledigt el sem.Ska bli skönt! Just nu är jag dålig på att kommentera o blogga men kikar in hos dig varje dag!Måste ju få mig ett gott skratt...:) Ha en skön helg med familjen!!!kramiz på dig vännen..:)

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Git!
Jag tittar också på BB,dottern i huset här har t.o.m skaffat 24/7.
Jag gillar det skarpt..... fast jag tror att många ser det men inte vill erkänna ;).
Diggar din blogg jättemycket och läser den varje dag....

Önskar dig och din familj härligt fredadsmys..... //Kram Malin

Caroline sa...

Unnar dig verkligen en lång ledighet, men känner mig lite avundsjuk:) Idag har jag tagit ledigt och lever timme för timme. Skulle behöva leta efter borttappade papper, det där med pärmar fuskar jag tyvärr med.
Kanske det blir min sysselsättning ikväll eller imorgon eller.......

Ha det bra! Kram

Änglarna finns sa...

Ha en underbar fredag..med eller utan vin.
Här blir det kvällspromenad med yngsta dottern!
Kram Annika

Anette sa...

Halloj Git
Håller med dej hur i skulle de då va man skulle aldrig vara nöjd me nått program hi hi
Ha en trevlig kväll
Kram Anette