fredag 22 april 2011

Frågestund.

Det har startat ett nytt lekprogram på tv 4 som ska heta "Herr o Fru".
Det går ut på att känna sin partner bra..
Frågorna finns HÄR.

Nu ska jag ge det ett försök..



1. Vad har din partner för ögonfärg?
Denna kan jag, Blå!!


2. Vad är din partners älsklingsmat?
Kött av alla dess slag..gärna på en planka m tillbehör.

3. Vilken är din partners favoritställning (japp, vi snackar sex)?
Pass! (hallå..barnen läser..men kan skicka mail till de som absolut måste veta)

4. Vilken är din partners favoritbit i godispåsen?
Sötlakrits o mandelägg.

5. Vilken är din partners värsta hatsyssla i hushållet?
Måla?

6. Om din partner har en fobi eller är rädd för något - vad är det i så fall?
Min pms-personlighet, ormar och extremt rödhåriga kvinnor.

7. Vad gillar din partner bäst med sitt eget utseende?
Allt tror jag men speciellt sina tatueringar gissar jag på..

8. Vad blev din partner senast sur för, när du var med?
Barnen.

9. Vilken parfym är din partners favorit - på sig själv?
Diesel (kanske för att vi gett honom den..)

10. Vilken är din partners största last?
Att han aldrig tycks bli nöjd med sin gitarr?

11. Vilken av dina släktingar har din partner bäst relation till (om släktrelation finns)?
Min mamma och syster.

12.Vad stör din partner sig på hos dig - om något (behöver inte vara något jättestort)?
Att jag ibland inte lyssnar men svarar som om jag gjorde det och sen anklagar honom för att inte ha berättat något för mig..

13. Vilket plagg i garderoben tar din partner på sig när han/hon vill vara lite extra snygg?
En skjorta.

14. Vilken är din partners största talang - enligt din partner?
Allt, han kan ju fan allt oxå..både praktiskt men lite störigt (avis kallas det..)

15. Vad är din partners stora mål i livet?
Att vara så lycklig som nu resten av sitt liv?

16. Vem är din partners idol?
Jag!

17. Vad är din partners stjärntecken?
Stenbock.

18. Vad väger din partner?
Drygt 90 kg.

19. Vilket parti röstade din partner på i senaste valet (eller röstade blankt)?
Jag vet för vi röstade på samma men nån hemlighet måste vi väl få ha..

20. Vad tjänar din partner?
Betydligt merän mig..

21. Vilken är er gemensamma låt (någon ni förknippar med ett fint minne)?
Haha..vår första dejt tillsammans med barnen var på ett lekland. Alltså deras temalåt..

22. Vad föll din partner för - hos dig?
Ehh..?? Allt?










2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ja du är bara för go Git.Din frågetävli g var ju mycket bättre än tv4.......Ha en skön lååååångfredag vännen.Kram Rita ♥

Min vindsvåning på landet sa...

Tittar in & önskar
GLAD PÅSK
kramisar
Sus