fredag 8 april 2011

Ett utdrag från just nu..

Blivande maken sitter på golvet och spelar gitarr, han har lurar på sig som sitter lite snett,, sådär tufft liksom.
Han är tuff o jäkligt snygg oxå!
Onekligen mitt ögongodis..

Äldsta o yngsta sonen sitter vid min sida o käkar godis, får motstå lusten att slita klubborna ur deras händer o kasta ut dem i trädgården.
Det smaskar liksom när man äter klubba o det ger mig kalla kårar!

Styvdottern sitter och gör pärlarmband.
Jag råkade över-berömma ett armband en gång, nu äger jag ca 3297 st och de bara fortsätter att komma...

Äldsta dottern sitter troligtvis o hänger med det coola folket inne på facebook.
O jag är inte en av dem...







6 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hahaha då är inte jag heller cool, gillar inte alls facebook.

Men du är cool;) Fjäsk fjäsk!

Kram Susanne

Caja: sa...

Skickar en kram till gulliga Git med sitt ögongodis till blivande make och de gosiga, coola barnen/caja

4U2! sa...

Ha,ha ,ha har just skrivit om maken och mig .... ;)

Caroline sa...

Vart tog feminismen vägen?
Flickor böcker på huvudet, pojkar slaska med klubbor. Imorgon vill jag se ombytta roller;-)
Ha en bra helg!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Här kommer rapport från en ocool typ (VVFB)! Jag sitter här, maken slumrar i soffan framför Terminator och lilla dottern ligger och läser Stephen King.

Dax att knyta benhögen! Önskar dig en skön helg, hoppas att vinden mojnar snart!
Kram,
Regina

Essay_writer sa...

well written