tisdag 12 april 2011

Dom är bara ivägen!

Bröst i all ära men ibland vill man ju faktiskt vara planka.
Inatt hade jag än en gång problem med att sova, vände o vred på mig men hela böket med brösten kan göra mig smått galen.
Tittade lite avis på blivande maken som låg så fint på mage, prövade detsamma men det gör ju skitont , vände på mig en liten bit men då gjorde det ju ont det oxå för då la jag ALL kroppsvikt på det ena bara medans det andra bara hängde ivägen för armen.
Inatt önskade jag innerligt att jag var planka eller man.
Ska lätt bli det i nästa liv så att jag oxå kan sova HELT på mage!



1 kommentar:

Tillsammans Hemma sa...

Duuuu Git.
Mitt enormt goda råd till dig blir att sov på en simring i natt! Prova dig fram - litet eller stort hål i mitten, finns i många olika storlekar!
Lycka till och sov så gott!
Kram från Loo!