måndag 11 april 2011

Dagens önskning..

Mina vita converse är så otroligt smutsiga och dessutom liiite för stora. (39,5)
Jag önskar mig nya men ska chansa på 39:or för jag får panik på att de glappar.
Jag vill helst ha ett par beige och/eller benvita, ifall någon nu undrar ;)
(man vet aldrig vem som läser detta)


Jag jobbade länge idag, när jag kom hem så hade blivande maken gjort skiiitgod middag och dessutom bakat 2 olika sortes rulltårtor.
Åt alltför mycket av allt men så är det när man inte har någon karaktär.

4 kommentarer:

Loppan sa...

Det är så snyggt med converse i de färger du har med i bloggen.
Jag har två tjejer i bekantskapskretsen som köpt sådana brunbeiga. Verkligen skitsnyggt!! Önskar att någon kunde se det jag skriver oxå! Strl 38,5 el 39 kommer sitta fin fint!
Ha det så bra! Kram Maria

Annbritt Schmützer sa...

Tvätta dom i maskin*L*

kram

Anna sa...

Converse ska införskaffas här oxå!!

Klem Anna

catthie sa...

hej vännen
hoppas "någon" läser detta så du får dina skor :O)
vilken händig karl du har gissar att det var gott, önskar dig en toppen dag.
kram Catthie