fredag 8 april 2011

Check!


*Haft en jätteförvirrad stund tillsammans med våra deklarationer på skatteverkets sida-Check!
*Deklarerat!-Check!
*Gått inne med skorna efter jobb (ett fredagsmåste)-Check!
*Snackat skit om grannarna-Check!
*Fikat alltför många kanelbullar-Check!

Träningsläger för dottern(närmast) och hennes kompis.
Dagens ungdom har hållning likt ett gäng ostbågar.
Fina flickor går raka i ryggen, ut med brösten, sträck på er!
Nästa gång ska vi träna på uthållighet eftersom denna aktivitet var rolig i ca 1,5 min.

4 kommentarer:

Mamman som älskar vitt sa...

Jätte härlig blogg :)

Änglarna finns sa...

Kul du är!!!
Vad det gäller hållning och vara rak i ryggen...det tjatet är mina döttrar uppväxta med..och det har gett resultat..
Idag har jag två döttrar som har en fantastisk hållning!
Är ju lite svårt...vi är alla tre långa...men som sagt..tjatet har gett resultat!!
He nu en underbar fredagskväll!!!
Kram Annika

Livet på Berget sa...

Här drillas det hårt av ostbågsungdomar. Tror jag behöver komma på träningsläger jag med. Inte för att jag är en ungdom direkt men ålderskrämpor ska också tas på allvar :). Hoppas badrummet blir fin. Ser fram emot bilderna :).
Trevlig Helg!
Kram
/Sara

Essay_writer sa...

i think its a nice training