måndag 14 mars 2011

Vinnare av utlottningen....

Jag känner mig som en urlakad o extremt grå sill varje måndagkväll.
Möte på jobb till kl 17 och sen ilfart hem till huliganerna för att kasta igång middagen.
Efter vilda diskussioner, skrattattacker, disk o läxläsning så ligger jag nu på soffan som en illa strandad val....

Idag ska jag dessutom utse en vinnare av den vackra träskylten!!



And the winner is.....
Turgumman Maidi med bloggen Black iris !
Grattis vännen o maila mig din adress så kommer skylten så fort jag orkat köpa frimärken ;)


Snart kommer en ny utlottning så håll utkik!

Kram alla fina!








14 kommentarer:

Hemma hos Märtha sa...

Grattis till vinnaren!!!
Ha en bra kväll!
Kram
Anne-Lie

Anna sa...

Yiiihaaa! Grattis till den lyckligt lottade vinnaren!!

Klem Anna

Nattmia sa...

Grattis till vinnaren och tack för ordnad tävling.. Ser fram emot nästa nu :-)

Kram Mia

Änglarum sa...

Grattis till lyckliga skylt vinnaren :) Kram Jessica

Black Iris sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Black Iris sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Black Iris sa...

Jag blev så himla glad nu så inläggen blev dubbla och sen när jag skulle ta bort det ena försvann båda två.
Jättetack för vinst och gratulationer..

Kram Maidi

Vita Falkens Lantliv sa...

Äsch:( otur här, men grattis till vinnaren! Tack för en kul tävling och jag ser fram emot nästa:)

Kram Susanne

The House of Antoinette sa...

Gtattis till vinnaren!!!

Ser redan fram mot nästa ... hi hi.
jag gillar verkligen dessa ljuvliga skyltar...

Ha en fortsatt härlig vecka, kram Anette

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Tack för den fina utlottningen!
Grattis till vinnaren!!

Ha en skön tisdag!

Kram Annica

Annelie sa...

GRATTIS till Maidi..:)) Å jag hoppas att du får en bra dag,vännen..KRAAAM!!

Hem & Drömmar sa...

Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning.
Kram Ing-Britt

Hoffmans Design sa...

Grattis tjejen.
Kram

Låddan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.