tisdag 1 mars 2011

Utlottning, award o försovning.

Kl 07.15

-Mammaaaaa vakna, klockan är kvart över sju!!!

Skuttade ur sängen likt en skadeskjuten gasell  rakt upp till kaffekokaren o tänkte:
 "Såja, NU ordnar allt sig"
--------------------------------------
Idag har jag fått en award av söta Pernilla från Australien som dessutom beklagar sig för att det är FÖR varmt där..*fnys*
Kunde ej kopiera awarden men besök hennes fina blogg HÄR

Ni glömmer väl inte min utlottning förresten?
Den anmäler ni er till HÄR


Nu måste jag kuta!

Byeeeeeeeeeeeeeee







2 kommentarer:

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Jamen, det ÄR för varmt om temperaturen närmar sig +35-40°. Bor nog på helt fel ställe hihi.

Älskar när det är runt +25°... eller svalare och luften lite klarare. Nu känns det som om man kliver in i en bastu - varmt och kladdigt.

Ha en bra dag!
Kram från Australien♥

Cajsas Faster sa...

Jag skulle gärna ta 35 grader nu... tror jag fick upp det i badet nyss:)