fredag 18 mars 2011

Polacker i mitt hus?!

Idag drog det ut på tiden när jag var o fixade naglarna.
När vi kom hem satt blivande makens vän i vårt kök o kollade tv..så jävla härligt liksom :)
Såhär lät det direkt när vi kom in:
(läs med polsk brytning)

(vännen) -Haaallåå Dyyy!!
(Blivande m) -Haallååjj kompisen, leeeget brå på den?!
(vännen) -Jooooo Kooompisen, den e brååå, dy??!
(Blivande m) -Jo den e fin påe den kompiis!

Själv halvligger jag i soffan i väntan på BigBrother, Gurkan äger.

Har ni haft en fin kväll?




4 kommentarer:

Caroline sa...

Är så trött ikväll, snudd på medvetslös. Kollar inte BB, men Gurkan är ju ingen trist typ precis. Många knäppa kommentarer i Robinson. Han bor i grannstan, bäst han stannar där för han kör bil som en 10-åring. Undrar om han förresten blev "Sveriges sämsta bilförare" i Alsings tv-program.

Eikkala sa...

*Ler* låter väl trevligt.. Japp ett glas vin och barnen sover och kvällen är underbar. Kram sari

Caja: sa...

tack...här är en som har det bra...umgås, myser och har mig med min välsvarvade date....hon med den röda m**en....min nya kärlek...hon som får dela plats med harmonimannen... ;-)

LENA sa...

kan bara hålla med: Gurkan äger!