söndag 27 mars 2011

Mördar-huset.

Jag köpte ett lite fiiinare doftljus häromveckan.
Med tanke på priset så trodde man ju att det skulle brinna tills jag gick i pension..minst!
Men insåg att IKEA´s värmeljus varar längre än detta.
Så jag blev lite sur nu när jag för en gångs skull skulle vara lite "inne" och exklusiv av mig.



Idag var blivande maken ute i trädgården o röjde lite.
När han skulle ställa sig upp så skallade han det hängande fågelhuset men räddade situationen med att gå vidare helt oberörd............:

(Jag) -Hahha..Jag SÅG det där..hahha..hur..hahah..gick det..hahah?
(Blivande m) - Såg du att det försökte döda mig!? (pep han fram medans han snyftade mot min hals)

Empati är verkligen något jag måste jobba med.


12 kommentarer:

Cilla sa...

Så besviken man blir när man skall lyxa till det.. trist..

Trist även för stackars mannen som blev "attakerad" av fågelhuset ;0)
Sköna Söndag till dig!!
Kram Cilla

Cilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annbritt Schmützer sa...

Burken såg stooor ut..men det står faktiskt 15 timmar på den ;)
Har ljus i samma storlek i min butik som brinner 100 timmar då med ett sprakande ljud då det sitter en träveke i ljuset(mysfaktor) ..Satsa på verklig kvalitet nästa gång*L*

kram

Cajsas Faster sa...

Stackarn... och du bara skrattar..

Hoppas han inte fick en stor bula:)

Kram Marie

Caroline sa...

Attackerad av blivande frun den stackaren mannen! Så skulle jag aaaaldrig kunna göra.....;)

Caroline sa...

stackars mannen menar jag, lät lite osvenskt det där.

Strandkullen sa...

hihi jag sitter här och ler på din mans bekostnad...kramis semlan

Anonym sa...

Tjenare Git.

Det bästa doften jag vet är yankee candle vaxen för ca 30 :- st. Dom är helt fantastiska. Jag har en stor skål som olika vax ligger i, det ser ut som godis:))Finns ju hur många olika dofter som helst.

Kram Pia

Sussi sa...

Vad tråkigt. Jag har också tänkt att köpa för att vara lite trändig. Nej då behåller jag ikea ljusen tack. Ha en bra vecka kram Sussi.

Ofelias Hus sa...

Åh, vad trist med kort brinntid...

Stackars man som stötte huvudet..de kan ju vara lite ömtåliga de stackars männen..haha...

Ha det gott!

Anette

Annbritt Schmützer sa...

Du har väl inte gett mer än 30:- ... Det är vad dom ska kosta*L*

kram

catthie sa...

synd för både dig och din blivande men jag hoppas ni får en trevlig kväll...kram Catthie