lördag 5 mars 2011

Me going crazy.




Jag knaprar piller som om de vore läkerol, jag har SKITONT i hålet där min kindtand satt.
Ska försöka härda ut tills på måndag så jag kan gå till min tandläkare o gnälla/gråta lite. (ev jätte-mycket).



Idag blir det nog lite shopping, jaga vårjackor till barnen o kika på en ny väska åt mig.
Jag borde köpa lite nya kläder men jag hatar att handla kläder åt mig själv! (konstigt? Ja lite kanske..)
HUR får man då med sig 2 TOTALT ointresserade pojkar till ett köpcentrum??
Jo man mutar dem med glass, fika o ett besök till leksaksaffären.
Allt var mkt lättare när alla var små, då ville alla samma saker men nu är de helt spretiga!
  • 12-åringen vill enbart shoppa.
  • 10-åringen vill inget alls.
  • 9-åringen vill bara leka.
  • 7-åringen hänger bara på.
Vad har ni för "måsten" idag?

6 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Usch, det är hemskt med utdragna tänder!!
Drog ut en visdomstand i somras o fick äta riktigt starka piller för att uthärda!
Hoppas det snart blir bättre!
Kram Annica

Loppan sa...

Fy så jobbigt med din tand! Se till att barnen också förstår hur synd det är om dig så du får med dem på shoppingen utan gnäll!

Idag har jag inga måsten, idag tänker jag vara riktigt lat!

Trevlig Helg! Kram Maria

Caroline sa...

Usch att du ska ha ont! Har varit till kiropraktor pga ryggvärk, hellre det än värk i truten.

Jag måste ha läst lite taskigt för jag har trott att du har tre barn, två mindre ligister och tösen som slår dumma killar på flabben ( det är väl så ni säger käften i Skåne?)

Fräknis sa...

Hoppas att du inte råkat ut för samma som jag gjorde när jag drog ut min tand. Vänta med att läsa mitt inlägg -Pain is no evil, unless it conquers us - tills du har varit på ditt återbesök. Hoppas att du blir bra tills på måndag! Kram

Fräknis sa...

Hoppas att du inte råkat ut för samma som jag gjorde när jag drog ut min tand. Vänta med att läsa mitt inlägg -Pain is no evil, unless it conquers us - tills du har varit på ditt återbesök. Hoppas att du blir bra tills på måndag! Kram

Fräknis sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.