tisdag 8 mars 2011

Man tackar..


Återbesöket hos tandläkaren kostade idag.........0 kr!!
*chockad*
De spolade rent men har fortfarande ont, hon förutspådde att smärtan o febern ska släppa tills imorgon kväll.
Har aldrig längat så efter en Onsdag som jag gör idag.
Nu är det slut-tjatat om detta ämne.


På tal om att tjata så visar jag bilder från vardagsrummet..igen.
Är bara så nöjd med den stooora soffan.
Det är så att man tom får beslutsångest VAR man ska sätta sig, jag prövar mig fram än.
Igår låg jag i schäslongen en stund (sov), senare satt jag upp i mittpartiet o idag kanske jag ska vara lite wild o krypa upp i hörnan?!
Men då måste jag byta om till morgonrock först, ingen mysfaktor att sitta ihopkurad i jeans liksom.
(plus att magen stryps o valkarna hänger över linningen)
Här visar jag dyra tavlan (129 kr på city gross).
Inget billigt skit här inte! ;)

10 kommentarer:

Annelie sa...

Jäklar vilken snygg tavla.....:)Kraaaaam vännen!!!

Annelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Uttan sa...

Å en sån soffa skulle jag också vilja ha men men Vi har för trångt.

Tavlan är ju fantastisk...vilket fynd!

Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Bara så läcker soffa.Den gillade jag.Tavlan var ju bara så himla snygg.Å din stackare som har haft tandvärk.Hoppas att det löser sig.Önskar dej en skön kväll vännen.Varm kram Rita ♥

Änglarna finns sa...

Vilken soffa! Lite avis...likaså tavlan var jättesnygg! Passar ju perfekt! Har ngt liknande tavla..men bakgrunden är vinröd och blommorna är vita liljor. Vet inte hur mänga ggr jag försökt hänga upp den över soffan...den bara ramlar ner. Vill tydl inte hänga där! Så nu bor den i mitt förråd!
Ha en go kväll! Kram Annika

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Härligt med stor soffa!

Älskar dina härliga inlägg, du använder språket så kul.

Ha en skön kväll!

Charmigt lantligt sa...

Hejsan!

Snygg soffa och fin tavla =)
Förstår dig med tanden, jag drog själv ut en visdomstand för en månad sedan och gick igenom samma procedur som du, ilar fortfarande i nerverna men bara när jag äter =(
Skit rent ut sagt med dessa tänder, men gött är det när dom är väck längst in =)

Ha en skön kväll
Kramar

Caroline sa...

Tyvärr är min soffa i samma prisklass som din tavla. Så går det med katter och fri uppfostran.

Fru C sa...

Låter inget vidare med tanden....hoppas att det bättrar sig. Så dom har börjat med 'konst' på citygross ;)

Kram//

Nattmia sa...

Njut av att du inte behövde betala hos tandis idag, det händer ju inte för ofta...
Hoppas de har rätt att det onda försvinnerunder onsdagen..

Soffan är jag avis på. Vi har en snygg men det är det enda med för skön är den då rakt inte.. Undra vad sambon tänkte på när han köpte den.. Får ju tillägga att den inhandlades ett halvår innan vi flyttade ihop, annars hade den icke blivit köpt ;-)

Kram Mia