onsdag 23 mars 2011

Jaha.

Dagens helt onödiga kommentarer:

-Ni har fukt i hela badrumsgolvet.
-Ni har en vattenläcka ner till källaren.
-Vi måste riva.

Menar ni?!
Jag trodde det var normalt att det droppar vatten från taket ner i sängen liksom.



I väntan på att hela badrummet ska slitas ut så kollar jag nytt kakel o klinker, har en bild i mitt huvud.
DET är mitt plåster på såren, nytt o fräscht badrum.

Förövrigt SUGER det att blivande maken jobbat borta i snart 2 veckor, vi har enbart hastig telefonkontakt.
Dottern har dock anlänt från sitt läger!
Jag mötte henne utanför skolan o kramade livet ur henne medans hon klagade:

-Mamma, alla ser oss!!

Sen kom de livsnödvändiga frågorna:

-Har ni saknat mig?
-Har vi något gott hemma?
-Vad har hänt på BigBrother?


4 kommentarer:

Hemma hos Märtha sa...

Aldrig något ont som inte för något gott med sig.....Nytt badrum är ju inte helt fel....-)
Dessa tonåringar...allt, precis allt är pinsamt!!
Ha en bra kväll!
Kram
Anne-Lie

Tillsammans Hemma sa...

Git - du ÄR en pärla!!!!!

Kram från Loo.

Märta sa...

Hoppas att allt löser sig till det bästa med badrummet! Inget kul med oförutsedda utgifter.
Kram! Märta

Nattmia sa...

Nytt badrum gillas men kanske inte genom en läcka :-( Men hoppas att ni får det genom försäkring..

Härligt att få hem dottern och klart du skall "pinsamkrama" henne, det är det vi mammor är till för ;-)

Kram Mia