söndag 6 mars 2011

Hur svårt ska det va?

Jag letar väska.
Det har jag gjort i ca 6 månader.
Verkar omöjligt att hitta en som passar mig..jag är en ganska enkel person men väskan jag letar efter ska vara som jag..enkel med en "twist" liksom ;)

Vill inte ha en tantväska-liiite för ung för det.
 Inte en ergonomisk-töntvarning.
Skinn-nja..nej.
Nitar-ehh..jag är inte SÅ ung.

Någon av dessa kanske? Iaf den nedersta..
Sökandet fortsätter...






Nu duschen sen kalas hela dagen lååång..

Ses senare!
Ha en skön söndag(hatar söndagar..)

Kram

4 kommentarer:

Annelie sa...

Ja,det där med väskor är inte lätt,jag brukar gå efter min personlighet inte efter ålder..:))Den längst upp tycker jag ser läcker ut...Ha en myyyysig SÖNDAG,vännen..KRAAAAM!!!

Hanna sa...

Väskor ja, det är svårt.
Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
Ha en fortsatt bra söndag.
Kram
Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Väskor är inte det lättaste.Men ofta är det ju så när man letar efter någonting så hittar man inte det man vill ha.....Önskar dej en skön dag vännen.Varm kram Rita ♥

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hoppas du hittar en väska du gillar snart!

Kram Annica