söndag 13 mars 2011

Hundplaner.

Vi ska skaffa hund.
Först ville jag ha en stooor hund men vi insåg att detta skulle ta alltför stor plats i bilen.
Vi vuxna kom då överens om en liiiten hund, allt var frid o fröjd..eller inte.
Barnen vill absolut INTE ha en liten hund, de vill ha en mellanstor hund.
Först sa jag Nej..men nu har jag funderat lite o vad är det som säger att just JAG alltid ska bestämma allt??
Vem f-n tror jag att Jag är!?




Nu blir det godis i väntan på Big Brother.

Har ni haft en fin söndag?

Kram







7 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååå vilka sötisar du visar. Jag är såååå sugen på hund...men det är bara jag. Maken säger tvärt nej:(

Idag var det så grått och trist så jag har bara målat lite...

Vilka fina kläder du visade i förra inlägget. Det översta tunikan ska jag leta rätt på i vårt Kappahl för den var superfin=)

Nu ska jag titta på "Män som hatar kvinnor", har inte sett någon av filmerna baserade på Stieg Larsson trilogin. Ha en fin kväll!
Kram,
Regina

Hem & Drömmar sa...

Så spännande med en liten hund. Hoppas ni enas om vilken ras som passar eran familjs önskningar och livsstil. Är ju mycket mer än storleken som spelar in.
Ha en bra kommande vecka, kram Ing-Britt

Rose Cottage sa...

Ljuvligt med hund, hoppas att ni kan enas om något!
Snygga tunikor du hittat, jag avskyr affärer, helst när de är mycket folk ute............
ha en bra vecka, Ulrika

Nattmia sa...

Hund vill jag med ha.. Jag vill gärna ha en stor och sambon vill ha en mellan.. Som tur är så slipper vi bråka om det just nu för vi skall vänta med hund..

Ha en bra start på en ny fin vecka..

Kram Mia

Susann sa...

Det är såå mysigt med valpar, för att inte tala om förberedelserna.
Om ni inte är helt säkra, ta kontakt med en Brukshundklubb, man kan gå valpkurs utan att ha en själv. Lycka till med valet.
// Kramar Susann, som har en kelpie & en korthårig vorhste.

Änglarna finns sa...

Gud så söta! Hoppas att ni kommer överrens..hih.
Vi hade en Golden retriver för längesedan. Världens underbaraste hund!
Skall bli spännande att höra vad det blir för ras!
Kram Annika

fluffy sa...

GUL.