torsdag 17 mars 2011

Hemligt vapen och rättelse.


Men varför har jag så konstiga lill-tånaglar?
Helt skrumpna o fula.
När jag pallar så filar jag ner dem kraftigt, då ser dom Nästan ut som de andra..men bara nästan.
Ibland pressar jag o blivande maken varandra i en lek man kan kalla"jag-tror-inte-du-vågar", då fungerar de som ett perfekt vapen eftersom blivande maken tycker de är lite smått o-charmiga.


Någon hade en synpunkt på när jag använde ordet "Rälig", härligt med åsikter!
Rälig kan betyda ful, äcklig OCH obehaglig. Som mina lilltå-naglar, DOM är Räliga på alla sätt o vis.

"Anonym sa:

              Kul, men "rälig" betyder "ful"
             17 mars 2011 00:05"



Nu duschen.

Kraaaaam


5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ja du är bara för go......Älskar människor som bjuder på sej själva.*fniss'.Ha en kanondag vännen.Varm kram Rita ♥

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hej du goa glada!

Kikar in o önskar en fin torsdag!

Kram Annica

Anna sa...

Ha ha du är underbar =)
Det är sällan jag inte sitter och skrattar när jag läser din blogg.

Tack för att du bjuder på dig själv.

Kram Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hahah du är för härlig..:)

Önskar dig en fin dag
Kram Susanne

Liza sa...

Hihi!
Jag använder oredet "rälig" när det är nåt äckligt som jag inte vill ta i tex..

Ha en bra dag!

Kram Liza