måndag 28 mars 2011

Frågestund!


Nu trodde ni att alla mina (2) fans ställt massa spännande frågor som jag skulle besvara i detta inlägg..
Men eftersom mina fans är blyga/försynta/sjukt väluppfostrade (ointresserade/obefintliga?!) så ger jag  alla er (2) chansen att ställa era högintressanta frågor HÄR o NU!

Kom igen, jag svarar på ALLT!


hallå...någon?
Annars har dagen varit som vilken skit-måndag som helst MEN när jag kom hem så stod blivande maken o grillade kvällens middag på en nyinköpt grill.
NU är det vår!
(fast vi satt inne o åt, skitkallt ute ju)

11 kommentarer:

Anette sa...

Hej Git
Härligt med grillat o att de är på gång när man kommer hem.
Förstår att ni satt inne brrr här blåste ishavsvindar idag fast vi bor hur långt som helst från havet .
Ha de så bra
Kramen Anette

Loppan sa...

Hejsan! (här är fan nr 2:)

Gott med grillat! Trotsa den sega våren ordentligt! Ha en bra tisdag!
Kram Maria

Annelie sa...

GÖTT...Synd bara att det är sååå jädrans kallt bara...Jag har en fråga..Varför blir du inte standupkomiker..:??? hahaha...Du är ju grymt rolig och lite smågalen...KRAAAAAM vännen och ha en bra dag nu!!!

fridda sa...

Hur gick det med er vattenläcka?
Hur omfattande var den?
Visa gärna lite vackra bilder från ert hem,om man får önska ;)

Anna sa...

Du glömde 150 fans!! (följare)
Grillat, ja kanske det är hög tid o släpa ut grillen o ta sig en stund vid elden!
Bra idé ;o)=
Själv är jag lite trög på den fronten...jobbigt o pulsa till uthuset, gräva sig genom snön, finna grillen, sätta ihop den...f**n, glömt o ta fram grillmat...

Hoppas maten var toppers!!

Klem Anna

Njut av livets goda ting sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Njut av livets goda ting sa...

Guud så gott med grillat :)
Hade såna känslor igår men nu har det kommit några cm snö igen.
Kul kul, neeeej
Ha en härlig tisdag.
Kram
Jessica

Hemma hos Märtha sa...

Gott med grillat!! Men hu vad det är kallt ute nu....här hade vi snöstorm i söndagskväll/natt....Men idag regnar det bort igen...tack och lov!!
Kram
Anne-Lie

Annbritt Schmützer sa...

Min fråga Vet dina grannar och arbetskamrater om att du har en blogg*L*

kram

Spets och påsar sa...

Yeea för grillat!! Vi har grillat under vintern också. Supergött! Ikväll blir det grillat här; hemmagjord nötburgare till sambon, korv till ett barn och "köpe"-hamburgare till två barn. Så vad ska då jag äta? LAMMFÄRSBIFFAR MED ÄKTA FETAOST I!! Det kallar jag mumsfillibabba!
Kramelur Marianne

Nattmia sa...

Kommer fasen inte på en enda fråga till dig.. Får fundera på det ;-)

Vi köpte ny grill igår men den ligger inpackad i sin papplåda än.. Får nog sätta ihop den snart så vi med an grilla :-P

Kram Mia