fredag 4 mars 2011

Fett najs!

Freeeeedag, veckans bästa dag o här regnar det.
Nackdelen är att lårbenshalsen kan ryka när jag ska ut till bilen sen eftersom det hela har frusit till is.
För att undvika detta finns följande alternativ:

*Sjuka mig.
*Ringa efter en taxi.
*Trippa försiktigt längs grannarnas rabatter o vid minsta halk-risk kastar jag mig handlöst i rabatten.
-------------------------------

Sen undrar jag om den här röran i Libyen, ibland står det Kaddafi och ibland Gaddafi..?
Same same but different?



Ses sen, nu ska jag in o sjunga i duschen.

Kraaaaaaaaam

Ps. nej jag får o kan fortfarande inte suga, inga klubbor här inte! *L*









6 kommentarer:

Farmor Agge sa...

Gomorron!!!
Kikar in för att önska dig en trevlig helg!!:) Själv ska jag jobba heeela helgen med början ikväll. Kramiz på dig vännen!!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Du det finns någon Khaddafi också, undra om de är släkt allihop???

Vilken underbar fågelbur/lykta du har fått av din mamma!

Ha en fin fredag!
Kram,
Regina

sylvia sa...

hei.
ønsker deg en riktig god helg.
klem fra sylvia

Nattmia sa...

Gå försiktigt och använd grannens rabatt ;-)

Ha en otroligt härlig FREDAG!!!

Kram Mia

Annelie sa...

Hahaha...men skaffa dig en rullator..Å vilken fiiin present du fått då..Ha nu en riktigt skööön fredag...KRAAAAM på re vännen!!!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Önskar dig en fin helg:)
Kram Susanne