lördag 5 mars 2011

Dåligt samvete är bästa grejen!

Alla vill/känner sig tvingade följa med på shoppingturen!
Men Git, ditt geni, hur fick du dem till det?? undrar ni nu..
 (eller ja, ingen undrar kanske men jag berättar gladeligen ändå)

JO, jag gav killarna den ledsna blicken o sa:
"Men jag tycker det e så mysigt när vi åker tillsammans allihopa, jag älskar ju att vara med er...(samtidigt som jag tittade ner i bordet sådär deppigt ni vet)

"OK mamma, vi följer med då.."

Ha, SÅ ska killar tas!







3 kommentarer:

topdesign sa...

Hej Git! Det var smart! Ska komma ihåg det!
Hoppas du fann det du ville.
Ha en fin kväll Kram Lena

Annbritt Schmützer sa...

kvinnans list övergår mannens förstånd......

;)

Loppan sa...

Underbart! Hoppas ni hittade det ni ville ha! Ha en fortsatt bra söndag! Kram Maria