tisdag 1 februari 2011

Vinnaren av ljuspåsen är....


PIA med bloggen Atelje skogslyckan!!
Grattis grattis!
Passar perfekt just idag såg jag på hennes blogg, hon fyller år! *L*

Maila mig din adress på ljuvligtlantligt@live.se


Idag har vi hunnit med att åka till frissan med samtliga barn, handla o varit på öppet hus på dotterns skola.
De redovisade för oss föräldrar, SÅ duktiga!
Jag är stolt o fick bita mig lite i läppen för att inte börja tjuta..jag är så pinsamt blödig.

Kramkram alla fina

15 kommentarer:

Östervik9 sa...

Vilken fin ljuspåse:) Den tävlingen missade jag:( fast jag vinner ju i och för sig aldrig...
Men jag har i alla fall tur i kärlek:)
Kram
Camilla

skifferhuset sa...

Grattis till din vinnare! Ljuspåsen så fin! Har oxå varit hos frissan idag, känner mig riktigt fin i håret! Kram Iréne

The House of Antoinette sa...

Grattis till vinnaren!!!

Jag skulle också behöva till frissan - håret är lika grått och trött som det har varit ute idag...he he...snart så ska här klippas o vårfixas lite hos mig me...

Ha en härlig tisdagskväll, kramar Anette

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till Pia och tack för en fin utlottning!

Kram Susanne

Anna sa...

Heyyy!! Grattis med vinsten ;o)=
Kul o va på besök hos barna tycker jag. Följa med lite o se dem in action ;o)=

Klem Anna

Vardag och flärd sa...

Jaha, då vann jag inte här heller, snyft!
Men ett stort GRATTIS till Pia som hade tur!
Klart man ska vara stolt över sina barn!
Kram Eva

Skogslyckan sa...

Men Git Tack!!! Vilken lycka på min födelsedag!!! Blir strålande glad.
Skall genast maila dig min adress!
Kram Pia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Stort grattis till Pia!!!

Jag har varit frisör i dag. Lilla dottern ville ha håret klippt...NU! Ja just det och vem klipper kl 22? Mamma förstås. Det blev iaf inget stortjut och smällande i dörrar, så jag får väl vara ganska nöjd;-)

Ha det gott!
Kram,
Regina

Annbritt Schmützer sa...

Grattis till vinnaren*L*

Till din fråga om mitt handdrejade handfat..Färg kan man välja då det ännu ej är glaserat*L*

ha de gött

Tiger sa...

Grattis till Pia som vann! Jag hoppas på bättre tur en annan gång...

Hälsningar
Elisabet

Cathrine sa...

Grattis till vinnaren och tack git för en fin utlottning

Kram Cathrine

Annelie sa...

GRATTIS Pia till vinsten..:))Ljuspåsarna är ju så vackra,ha en bra dag nu Git och en stor kram../Annelie

Hemma på Landet sa...

Så fin ljuspåsen är.:-) Kram Stina

Hanna sa...

Grattis till vinnaren.
Ha en mysig onsdagskväll.
Kram
Hanna

Min vindsvåning på landet sa...

Grattis Pia till din fina vinst. Och tack För en fin tävling. Då är vi två som är bödiga..
Önskar dig en härlig Torsdag
Kramisar
Sus