fredag 18 februari 2011

Vi har rymt!

Igår kväll.

(Jag) -Vi måste komma hemifrån minst 1 dag under lovet annars krampar jag!

10 min senare.

(Blivande maken) -Jag har bokat rum åt oss på ett hotell med pool. Vi åker imorgon.

Nu är vi här!
Har nyss badat o sen bastat lite, höjde upp bastun lite väl mkt bara..dog nästan.
 När de små vilat klart (13-åringen o blivande maken?!) ska vi ner på stan o käka något gott.

Här ska jag ta en kopp kaffe/drink ikväll o stirra på personalen, det verkar som om vi är de enda gästerna här o halva nöjet är ju att glo på folk ;)

Vad gör ni idag/ikväll?


11 kommentarer:

Hemma hos Märtha sa...

Gud så mysigt det låter!!! Vi är så inni-bomben dåliga på att komma iväg på något.....men när vi väl gör det så är det såååå mysigt!! Blir bara allt för sällan...:-)
Här blir det lugn hemmakväll med mat och vin...!
Ha en riktigt mysig kväll!
Kram
Anne-Lie

emilias gömmor... sa...

Åhhh vad härligt!!! Var är ni någonstans? Njut och gotta er!

Kram Mimmi

Anonym sa...

Men vad härligt att komma iväg! Här återhämtar vi oss efter influensaveckan/veckorna och ska mysa till det med pizzaafton och soffhäng, passar oss alldeles utmärkt.

Ha det allra bäst! Kram och du...ta ett dopp i poolen för mig med../caja

Caroline sa...

Vad bra att du tar hand om dig! Låter mysigt värre. Själv sitter jag i soffan och ser troligen väldigt blek och hålögd ut. Ska nog hoppa ner i bingen snart. Ha det fint!

Susann sa...

åå va fina bilder.
kikar in och önskar en mysig kväll :)

Anna sa...

Ja inte badar jag varken i pool eller bastu!!
Vilken go man du har...så otroligt omtänksamt av honom ;o)
Tänker att han får massor av dig oxå!!
Njut kväll, drink, spanande på folk, som är halva nöjet, o resten av uppehållet!
Klem Anna

Änglarum sa...

Hej!! en del har det bra ;))låter kanon mysigt ha en underbart skön helg ♥
kramiz Jessica

Smultron på ett strå sa...

Superhärligt! Pool och bastu är precis vad man behöver så här års! Ha det så gott och njut och rå om varann//kram maria

tinefiskrivnaord sa...

Vad underbart det låter!
Ha en fortsatt trevlig helg!
=o)

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla härlig .Åka bort mysa och njuta och få rå om varanda .Ha det nu bara så gott ni kan.Varm kram Rita ♥

Lövkojan sa...

Vad härligt!

Såna små minisemestrar gör att man orkar med resten av vardagen :)

Kram Marie-Louise