lördag 5 februari 2011

Vad ska man göra?


Igår var blivande makens bästa kompis här på middag.
Vi hade så kul att jag har en viss känning av träningsvärk i magen idag av allt skrattande.
Kompisen är singel (men sökande) så vi satt o spanade tjejer på datingsidor på nätet.
Hysteriskt roligt.

OM man ska lägga in en bild/profil på sig själv så har jag några tips:

*Kamma dig.
*Välj andra bilder än där du har ett vinglas i handen..hela tiden.
*Skriv inte att du är en "Bitch", det är ju kanske inte SÅ himla lockande?
*Varför väljer man profilnamnet "Valpungen"?
 (vi vet alla att hon menar Valp-ungen men eftersom vi är av den snuskiga sorten så läste samtliga av oss Val-pungen)

Eftersom vi nattsuddade igår/inatt så är jag lite mör idag men ändå lite rastlös.
Mitt förslag är att köra till Malmö o käka en korv..mest för att vi kan liksom.

8 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Låter som en himla bra idé att åka till Malmö och käka en korv...//kram maria

Annelie sa...

Hahahhaa!!!! Guuuud va rolig du är människa..Jag vill oxå se en val-pung,skicka en bild om du har nån..Åk nu å köp en körv så att du blir lugn sen...hahaha...Stooooor kram på re,vännen!!!

Selma sa...

åh, vilka roliga inlägg du gör!
Tack, jag fick mig ett gott skratt.

Kram Britt

Tulpaner & lantliv sa...

Ahhh lovely har fått min dos av Git humor idag ...

Förmodligen förlängde du livet med x antal år igår förkännedom, av allt skrattande och nu har du även förlängt mitt, man tackar !!

Hoppas det funkar bra mellan kompisen och val-pungen ;))

Ha en fin lördag vännen/kram Jessica

Anna sa...

Hahahah!!

Val-pung ja...undrar om de äter det här uppe...eller bara valkött?!

Korv ja, OM vi hade haft bilväg, inga snöras så hade jag banne mig åkt till malmö o köpt en ;o)0

Klem Anna

Caroline sa...

Hör också till kategorin som tänker snuskigt, iaf i detta sammanhang. Om det är den händiga kompisen som kan lägga golv så finns här en okammad BITCH!!!

Caja: sa...

Undrar om det blev någon malmökorv....

Kram/caja

Undrar om vi bor nära eller långt ifrån varandra du och jag....

Caramel sa...

hihi... jag hade nog inte heller visat intresse för en okammad, ständigt vinpimplande val-punge ;)

Dejting-träsket på nätet är en snårig djungel, men det finns guldkorn också! Min man och jag träffades på nätet!

Önskar dig en fin söndag /Caramel