lördag 19 februari 2011

Utlottning!

Dax igen!

Har inhandlat denna fina skylt som nu ska lottas ut.
Man anmäler sig såhär:

*Kommentar i detta inlägg=1 lott.

*Kommentar+länka hit från egen blogg=3 lotter

Ni som ej har en blogg kan skriva er mail-adress i kommentaren, alla är välkomna att delta!
Tävlingen avslutas den 13/3.



Nu är vi hemma efter vår hotellnatt.
Igår var vi på en pub/restaurang där man kunde steka sitt eget kött vid bordet på en skit-varm täljsten. Jäkligt coolt!!
Sen blev det godis på hotellet o en liten ångestattack i badrummet.
Jag råkade se mig själv i spegeln..helkroppsbild..naken..i starkt spotlight-sken..O M G !
Att jag inte la mig ner o dog på fläcken är fortfarande ett mirakel.

57 kommentarer:

Caja: sa...

Men kära du...vet du inte om..det vet ju ALLA att hotellspeglar och provrumsspeglar är felskapta...jomensåatt så eee de!!!!

Söt skylt btw!

Kram/caja

Hanna sa...

Ha en fin helg.
Kram
Hanna

Maria ( Idekroken ) sa...

Så flott :)
Jeg er med. Synes de skiltene er så fine :)
Klem fra meg

Cajsas Faster sa...

Speglar är inte så kul!!
Mer roligt med utlottningar.. jag är med och länkar snarast.

Ha en solig rolig dag!

Hemma hos Märtha sa...

Hejsan!
Ja man blir helt knäckt av speglarna i provrum och på hotell!! Men det låter som att ni haft det mysigt...:-)
Vill självklart vara med och tävla och har länkat till min blogg!
Kram
Anne-lie

Elle sa...

Provrum och badrum är döden!!
Hoppas att ni kunde njuta av lillsemestern trots din nära-döden-upplevelse...*ler*

Ha en finfin lördag!
Kramar Elle

Angels & Roses sa...

Häftigt att steka sitt eget kött vid bordet =). Speglar ja usch ibland vill man bara undvika såna. Länkar och är gärna med i utlottningen Ha en fin lördag kram

Mammasblommor sa...

Man mår bäst om man undviker speglar:) Vilken fin skylt du lottar ut! Vill gärna vara med och länkar från min blogg för 3 lotter!
Ha en fin helg!

Carina sa...

Hej Git!
Jag vill oxå vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka. Håller med dig, speglar i kombo med starkt lyse.....hu...
Ha det bäst!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Fräknis sa...

Men det var ju en W I D E spegel...jag har sett flera sådana....dom är jätte vanliga.

Har en liknande skylt hemma så jag lämnar min lott till någon annan. Jag ville bara skriva en hälsning änndå.
Hej svejs!

Vita Falkens Lantliv sa...

Git! Ett tips från mig: Undvik speglar i helbild! ;)

Jag tar 3 lotter direkt.

Kram Susanne

betong ute och inne sa...

Hej Git, upptäckte att det var längesedan jag var inne hos dej... Usch vilken sjukstuga du haft...
klart jag vill vara med om utlottningen av den fina skylten...
jag länkar genast dej från min blogg...
kram Malin

rule sa...

Hei! Koselig å besøke deg igjen:-) Takker for 3 lodd i trekningen din!!! Ha ei flott helg videre!! Klem

The House of Antoinette sa...

Tingeling,

jag undviker dem gärna samma sak i provrummen - tar gärna hem kläderna istället och prövar...

Jag är gärna med i din utlottning och kniper 3 lotter.

Ha en fortsatt trevlig helg, kramisar Anette

Nattmia sa...

Självklart vill jag vara med :-)Och 3 lotter snor jag åt mig :-)

Kram Mia

Black Iris sa...

Alltså , du är bara så underbart underbar med all din humor och jag vet inte allt, men jag bara älskar dig. Tro nu inte att jag är kinky på nåt sätt men jag älskar din humor och ditt sätt att skriva. Mamma tåflörtar med en trollkarl. t.ex.
Jag vill självklart vara med på utlottningen av skylten och länkar också och om den där trollkarlen vänder sig om så trollar han fram en vinst till just mig..

Kram Maidi

Annas tipsarblogg sa...

Vill gärna vara med och tävla om denna söta skylt.

Änglarum sa...

Hej! ha ha ja speglar kan spela en riktiga spratt ;) jag tror jag fixar att länka) tre lotter tack! kram Jessica

Jenny sa...

Åhhh... vilken fiiiin skylt, en sån vill jag vinna ;)
Har tyvärr ingen egen blogg, men chansen finns ju ändå....

Kram!

gudhan sa...

Hittade hit genom broarne,,och blev inspirerad av dina bilder från ditt kök,,Trevlig blogg. Mvh Gudrun

Maritta sa...

Wow vilken sida du har, Jag har hittat hit via en väns blogg..bara älskar inläggen + alla härliga bilder..kram och jag tittar snart in igen..
maritta.eriksson@telia.com

Fiff sa...

Jag är med! Har länkat också! Men du, jag är ju så nyfiken på hur det gick med spökena? Blev de uppskattade?

Liza sa...

Vill gärna vara med i din tävling!

Trevlig söndagkväll!

Mvh Liza

Hoffmans Design sa...

Hej
jag vill gärna var med och vinna
Så länkar jag från min blogg. Jag fick mej en fniss av ditt inlägg i bloggen om att du var sur
Den var rolig
Må gott och ha en bra vecka

Nyanser av vitt sa...

Jag är med i din utlottning och länkar hos mig. Och du vet ju att såna speglar alltid visar fel :O)
Kram Agneta

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Självklart måste jag pröva lyckan och delta i tävlingen!
Ursöt skylt!

Förutom kommentaren länkar jag hit!

Kram Annica

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej vill vara med om ditt lotteri. Och länkar...
Ha det bra .. Vi har sportlov här oxå..
Kraam
sanne

ANNIKA sa...

Ja speglar är inte alltid så roliga...
Jag vill vara med och tävla och hoppas på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilken fin skylt. Jag är gärna med i utlottningen och länkar självklart från mig

Håller tummarna

Kram Teres

Hem & Drömmar sa...

Klart jag gärna är med i din fina utlottning. Länkar även från mig så bocka av tre lotter till mig :).
Ha de så gott, kram Ing-Britt

Lena/isis sa...

Hej.

Vill gärna vara med i din utlottning av den fina skylten.
Jag har länkat.
Kram

Cathrine sa...

Klart jag vill vara med!
Länk ligger från min blogg så nu hoppas jag bara på turen.

Kram Cathrine

Carita sa...

Hej, jag är gärna med, tar 1 lott.

Mvh, Carita
turkost@gmail.com

Inge sa...

Vill gärna vara med i utlottningen av den fina skylten. Tre lotter, tack, har länkat i högra sidokolumnen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Ha det gott!

Spacegirl sa...

Jag är gärna med och jag tar TRE lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/13-mars-vinn-fin-skylt.html

Spacegirl_@spray.se

Helena sa...

Hej!
Jag är gärna med i utlottningen av den fina skylten!
Länkar på min blogg!
Kram Helena

Therese sa...

Hej hallå!! Vill börja med att säga vilken supermysig blogg du har, kommer helt klart fortsätta kika in här lite då och då..=) Är med i din utlottning med 3 st lotter, har länkat från min blogg till dig.. Ha en underbar måndag!! //Therese

Nina sa...

Hej Git!
Jag provar gärna lyckan med 3 lotter i din utlottning. *håller tummarna*
Ha en fortsatt bra dag!

Fru C sa...

Tre lotter tack!

Ta det lugnt på bandet ;)

Kram//

Lotta sa...

Fin skylt, dem behöver man alltid av. Deltar i utlottningen och länkar från min blogg = 3 lotter.

Huset på kullen sa...

Hej vill jätte gärna vara med o tävla om den mysiga skylten. Och vill gärna delta med 3 lotter. Underbar blogg du har. Ha en skön vecka kram Beijan

Uttan sa...

Självklart vill Jag vara med och tävla.
Tar tre lotter.Har länkar på Min Blogg!



Kram!

Charmigt lantligt sa...

Hejsan!

Låter häftigt med att steka sin egen mat, vad hette den retaurangen?

Du är så himla rolig =)

Jag vill gärna vara med och tävla så jag tar 1 lott idag.


Kram på dig

Therese sa...

Hej! Jag är gärna med i din utlottning!
Länkar på min blogg och tar 3 lotter!

Mvh // Therese

Anonym sa...

Hej
Vilken härlig skylt.Den har jag inget emot att bli ägare till. En härlig blogg har du dessutom
Kram
birgitta.55@hotmail.com

tynderöhemmet sa...

Hej!!
Härlig blogg du har, oh en sån skylt vill jag verkligen ha.
Nu hoppas jag på tur jag länkar med så jag får 3 lotter!!
HA en härlig kväll.
Själv ska jag gå och se andra chansen nu här i sundsvall.
Må gott/Kicki

Anette sa...

Hallå !!
Jag vill gärna vara med o tävla om den fina skylten ,länkar även till min blogg så 3 lotter tar jag .
Ha en trevlig kväll
Jätte fin o mysig blogg du har
Kramen Anette

Susanne Welin sa...

Fin blogg och en fin utlottning som jag gärna är med på! =)

Susanne Welin sa...

Länkar även från min blogg... ;-)

Evas Pyssel sa...

Om jag vann den fina skylten skulle jag hänga den i min nygjorda björkriskrans på dörren. Perfekt !!! Jag länkar !!! // Eva

Love and be proud sa...

Hej, jag deltar gärna i din utlottning! Länkar.

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning!

Önskar dig en härlig kväll!

Evas sida sa...

Hejsan! Jag är gärna med och tävlar om den fina skylten och länkar naturligtvis till min sida också. Ha det gott/Eva

ullaisa sa...

hej
jag deltar gärna i din utlottning
kram ullaisa

Inga-Lill sa...

Denna småländska vill vara med. Hoppas på tur fast jag är ute i sista minutrarna innan läggdags. Må så gott!

famwarnil(snabela)hotmail.com

Sanna sa...

Jag vill gärna vara med såhär i sista minuten. Länkar inne hos mig och tar därmed 3 lotter.

Linda Palm sa...

Åh, den skulle passa finfint här på verandan till vårt hus!
Den gör jag gärna reklam för!:)

www.lindapalm.se
Linda Palm