måndag 21 februari 2011

Nya soffan!



Ljuva tystnad..
Blivande maken är på jobb o barnen sover, det är sportlov.
Just nu sitter jag vid de randiga kuddarna i nya soffan, man kan se att jag har paxat den med min snygga rosa dator o en kopp kaffe.

-Mamma man får inte paxa plats!
-Vem har betalt soffan lille vän?

Ägd.


Nu ska jag bara leta inspiration till väggen bakom, vi ska flytta runt tavlorna o tror att vi (blivande maken) måste sätta upp en hylla oxå..





För övrigt undrar jag varför jag små-svettas i ENA armhålan just nu..
Varför svettas jag överhuvudtaget o varför i den ENA?
Halvsidig nervositet?

14 kommentarer:

sylvia sa...

Gratulere med nye soffa,
nydelig den er, ser ut som en kan hygge seg der.
ha en fin dag,
klem fra sylvia

Änglarum sa...

Gomorgon!! villken soffa ♥ underbar
Låter som en skön start på morgonen.. själv så laddar jag för att jobba i kväll..Ha en fin dag! kramiz Jessica

Fru C sa...

Halvsidig nervositet....ja det tror jag absolut att det kan vara ;)

Vilken snygg soffa...klart att det gäller att markera sin plats i den! Särskilt i sportlovstider.

//Carolina

Systrarna Hjertén sa...

Money talks!! Cash is king!!! Gött att vara vuxen ibland...

Supersnygg soffa!!

Mvh
Frida

Annelie sa...

Hhahaaha..lr halvsidigt klimakterie..Å jädrans va fin soffan är och man får verkligen paxa,den som rör min myshörna åker på en rak höger...hahaha..MYYYS i söffan nu..KRAAAAM på re!!!

Fru C sa...

Hej Igen.....nej här på gården finns inte bara kor vi har gutefår och några highland cattle också.

//Carolina

Hanna sa...

fint.
Ha en bra dag!
Kram
Hanna

Caja: sa...

Skitsnygg soffa!!! Av din halvsidiga nervositet får jag ett halvt hysteriskt skrattanfall.....mohahahahahahaha...oj nu spred det sig till halvsidigt krampanfall i halva magen med skrattet som orsak ;-)/caja

BBQ VILLAGE sa...

Oj vilken snygg soffa ...och rymlig. Skönt att slippa trängas även om det också kan vara mysigt ibland ;)

Kram F

Hemma på Landet sa...

Haha... du är ju för rolig. Du har väl lånat ut den andra armhålan till någon annan, till någon som behöver svetten mer.
Kram Stina

Strandkullen sa...

hihi är det klimakteriet som smyger sig på och ger ett tjuvnyp? det är ju inte riktigt dax än...eller?!?! var glad att det bara är ena så det inte är i båda.Nu kan du ju vända finsidan till...ler...kramis semlan

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Snygg soffa!!

Hoppas helgen varit bra!
Superskönt merd nyputsade fönster!

Ha det gott!
Kram Annica♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Soffan är så snygg och vilken lyx för dig att få rå om heeeela på morgonen. Vilka härliga sportlovsmornar du får=)

Halvsidig nervositet...hm...det är inte så enkelt som att du glömde att ha på deo i båda armhålorna?

Ha det bäst!
Kram,
Regina

Caroline sa...

Snygg soffa! Jag har en teori. Om det är höger armhåla som är svettig så är det nog en omedveten rädsla för att du ska slänga upp armen och svetta ner det nya tyget i din hörna. Om det är vänster..... ja det vete fan! :D