söndag 27 februari 2011

När svetten lackar.

Har precis joggat/powerwalkat på mitt promenadband.
Börjar med ca 20-30 min per pass o stretchar som en idiot efteråt för att slippa den värsta träningsvärken.

Blivande maken blev helt besviken att han missade när jag joggade enbart iförd trosor o t-tröja.
Jag känner ju hur allt hoppar o fladdrar runt, hur kan det möjligtvis vara sexigt på ngt vis!?
För att kompensera det hela försökte han att smyga o kolla in mig bakifrån när jag stretchade ståendes framåtböjd med handflatorna i golvet, som om DET nu skulle vara en vackrare syn.. *kräks*

Nu ska jag duscha o sen handla..bunkra upp inför den kommande veckan.

Vad ska ni göra idag?






7 kommentarer:

Anna sa...

Manfolk liksom, de drar sig inte för nåt... ;o))

Idag har det bakats 8 brör, tvättats en STOR soffdyna som kissades på igår kväll, lagat middag, dammsugit, sett Hellner förlora mot Northug bla.
Hoppas din söndag varit bra vidare!!

KLem Anna

Vita Falkens Lantliv sa...

Män ser det sexiga som vi absolut inte ser det!Hahaha

Vilka fina presenter :)

Puss och kram Susanne

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ta det som en kvinna...se det som en komplimang;-)

Vad duktig du är som kommer upp på promenadbandet iaf. Här finns en motionscykel och en crosstrainer och guuu vad dammiga de är=)

Ha det gott!
Kram,
Regina

skifferhuset sa...

Vad duktig du är och det andra tar du som en komplimang! ;) Kram Iréne

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Så duktig du är!
Hoppas du inte får för mkt värk! ;)

Ha en mysig kväll!

Annica

Hanna sa...

Så du tränar.
kram
Hanna

Nattmia sa...

Det är så en man skall vara, ja iaf den man som man är tillsammans med.. Han skall tycka att man är sexig i alla lägen :-D

Kram Mia