lördag 26 februari 2011

Min underbara dag i bilder!

Asså shiiit vilken underbar dag!!!

Jag behövde bara låtsas-sova en kort stund imorse innan hela gänget kom o sjöng för mig.
I sängen gav de mig detta kort....


Texten var ju pinsamt passande då jag faktiskt var tvungen att trixa med avståndet innan jag ens kunde läsa texten..
Det poängterades snabbt av blivande maken att det var äldsta dottern som valt ut kortet *L*

Sen bar det av upp till köket, där stod VÄRDENS största paket!
De hade köpt ett såååå efterlängtat (visst tjat har pågått..länge..) promenadband åt mig o
Blivande maken hade dukat vackert o pyntat med både ballonger o serpentiner.
<3  <3  <3


Dottern bakade så vackra o supergoda cupcakes inför kvällen..får nästan lite bröllopskänsla av dem..


Helt plötsligt kom blivande maken med den här!!
Han tyckte att eftersom promenadbandet var lika önskvärt av resten av familjen så skulle jag få något som var ENBART mitt.
Förutom allt detta bjöd blivande maken familjen, min mamma och barnens kusin på restaurang.

Vilken toppendag, jag är helt lyrisk..
Tack alla barnen o framförallt blivande maken, jag älskar er!

Vill oxå passa på att tacka alla er besökare för alla söta hälsningar!




Ps. Vad jag fick av mamma kommer jag att visa så småningom, vackert var det iaf!

8 kommentarer:

kickan sa...

Helt underbart! Kan inte föreställa mej en bätter födelsedag!!
Kram Kristina

Nattmia sa...

Vilka presenter.. Promenadbandet är en önskan hemma hos mig med, har några månader framför mig som jag kan tjata ;-)

De där cupcakesen såg underbat goda ut..

Ha nu en bra natt och en härlig söndag..

Kram Mia

Annelie sa...

Åhhh vilken underbar dag,den är du värd..:)) Ha nu en skön söndag å du spring inte sönder bandet första veckan nu..:)) KRAAAAAM vännen!!!

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

ÅÅÅÅ, vilken dag!
Den kan du njuta av i minnet LÄNGE!!

Kram Annica

Anna sa...

Herregu vilken UNDERBAR dag!!
förstår att du er helt lyrisk, uppe i det blå ;o)=

Klem Ana

caja sa...

Vilken härlig dag vännen!!

Ha en skön söndag, kraam/caja

Smultron på ett strå sa...

Vilken fantastisk familj du har! OCh ett promenadband... toppenpresent!//kram maria

Hanna sa...

Grattis på födelsedagen!
Kram
Hanna