tisdag 22 februari 2011

Men va faaaaaan!



Det har varit barmark i flera veckor o dagligen har vi kikat ner i rabatterna efter ngn sorts tecken på att vi inte befinner oss i istiden.
Men nu snöar det! O det lägger sig!
Kul moder jord, verkligen as-kul..not.



Såna här ska inhandlas när våren behagar dyka upp.
Min dotter är stark emot detta för det är tydligen huuuur fult som helst med den låga sorten.
Men jag går mot strömmen, strider mot mode-lagarna, är motvals kärring o gör det ändå..sån e jag..riktigt wild and crazy.



8 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Måste faktiskt säga att jag håller med dottern. Bli ni inte skit- förbannad på mig...

Kram Mimmi

Caja: sa...

Om jag ska vara ärlig...och det ska man ju så gillar jag också de höga bäst...men smaken är som baken, som tur är...

Nu är det ju inte så att de är fula absolut inte!!!, men moi gillar de andra bättre!

Kramis/caja

Änglarum sa...

Halloj!! håller med dig "snygga" pjux =) Oxå trött på vintern... gäsp! dags för bingen.. Natti kram Jessica

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Det måste vara MYCKET traumatiskt att mamma går i FEL sorts skor!!!
Skäms på dig....Hi,Hi,hi
Men jag, jag tycker du gör helt rätt!

Kram Annica

Annelie sa...

Dom är ju jättesnygga men jag föredrar höga..:))Å du, om du vill ha mer snö så kan du få av mig..:)Känns som om det aaaaaaaaldrig kommer att bli vår häruppe...Ha en bra dag nu vännen å njuuut av snön..KRAAAAM på re!!!

Spets och påsar sa...

Ja, denna snö! Fick en chock i går morse! Och ännu värre idag! Hunden ser ut som ett snömonster efter rundan... Jag vill också ja vår! NUUUU!!! Du gör helt rätt i att köpa skorna! Superfina! Kram Marianne

Fru C sa...

Här har det också snöat inatt och mer har dom lovat...usch och tvi....

Jag vill också köpa skor och vårkreation men vet inte om det är läge ännu....;)

Kram//

Cajsas Faster sa...

Visst är det härligt att göra som man själv vill. Klart du ska köpa de skor du gillar, det är ju dessutom lite extra krydda när nån säger att de är asfula och man ändå tycker att de är bäst!

Ha det kul i snön;)