fredag 4 februari 2011

Man är ju älskad liksom..


Helt plötsligt är det blivande maken som är först upp här på mornarna.
Han fixar kaffe, väcker barnen, tar fram frukost o skriver kärleksbrev?

Imorse medans jag snoozade 52 ggr så skapade han detta vackra brev åt mig...
Han är så gullig att jag får ångest, jag är inte ens hälften så romantisk kan jag tillägga :/
Tydligen har jag andra sidor som gör det hela worth while, jag undrar bara vad det kan vara??


Hemma hos oss är det jämställt i den meningen att blivande maken kan lika mycket som mig samt troligtvis oxå gör mycket mer än mig.
Har man tur så har man.

20 kommentarer:

Farmor Agge sa...

Åhhh sååå bra du har det!!!:)
Ha en skön helg..Kramiz på dej!

Bibban sa...

Underbart :)

Annbritt Schmützer sa...

Sååå gullig han är...

Östervik9 sa...

Vilken underbar man du har:) fast jag skall inte klaga, min är lika omtänksam och go. Dom är ju för goa dom 3-benta:)
Ha en trevlig dag/helg
Kram
Camilla

Skogslyckan sa...

Ja du Git, vi har båda haft tur. Min man r lika underbar. Han har gått upp varje lördag och söndag enda sen vi flyttade ihop och gjort frukost. - nu kan du komma upp älskling hör man bara...underbart. Det är sådana här små lappar, alla små bevis i vardagen som betyder kärlek och säger mer än tusen ord.
Ha nu en kärleksfull helg!
Kram Pia

Marita sa...

så fint!!
~marita~

Tulpaner & lantliv sa...

Men åååå vilken sötis han är :))
Men du förtjänar säkert det med råge

Kram och trevlig helg !! och med den inledningen måste den ju bli supermyyys ....

Jessica

Caja: sa...

K.
Ä.
R.
L.
E.
K.


Dessa älskade romaniska män....vi har vars en ser jag...härligt, det värmer gott i själ och hjärta!

Kraaam vännen/caja

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är så underbart med kärleksförklaringar, stora som små. Ibland är de inte uttalade med ord, så är det här iaf. Maken är ganska händig och tillverkar en del saker. Sen ställer han dem lite i skymundan så att jag själv ska upptäcka dem.

Det är härligt med romantiska män=)

Ha det gott!
Kram,
Regina

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhh så mysigt, en sån man;)

Kram och ha en underbar helg!
Susanne

skifferhuset sa...

Det är ju sådant som kallas KÄRLEK! Härligt med en sådan man! Jag har en sådan supergullig man i mitt liv oxå! Ha en fin helg! Kram Iréne

Vardag och flärd sa...

Det måste vara en helt underbar man du har! Jag tycker du ska fria!!
Ha en fin fredag med din blivande make!
Kram Eva

Elle sa...

Jo, jag skulle kunna tänka mig varför du förtjänat denna romantiska lapp, men nu vill vi väl förblir anständiga, eller ?
*blink*

Erkänner att jag känner en viss avund...nä, där ljög jag...jag är jäv...tteavundsjuk nu!
Jag är glad över kaffe på sängen varannan söndag...alltid något.

Ha en skön fredagkväll!
Pizza?

Kram Elle
PS. Vill du inte äntligen avslöja var du hittat honom??

Hanna sa...

Åh så romantiskt.
Ha en bra helg!
Kram
Hanna

Hemma på Landet sa...

Man kan ju börja stortjuta här.
Ja, man ska då vara glad över att man har en man som visar en kärlek på det där sättet.
Kram Stina

Smultron på ett strå sa...

Vad fiiiint!!! Hoppas ni får en mysig fredagkväll!//kram maria

Smultron på ett strå sa...

Vad fiiiint!!! Hoppas ni får en mysig fredagkväll!//kram maria

The House of Antoinette sa...

Han e ju för gooo...
...ha en underbar kväll, kram Anette

Caroline sa...

Gud vilken raring! Män som kan visa känslor på det sättet har jag inte sett skymten av på evigheter. Romantiska brev och lappar försvann samtidigt som den stora ungdomskärleken:)
Njut av helgen! Kram

Black Iris sa...

Klart du är älskad, kanske mer än du förtjänar, hihi.
Har sagt det förut men jag önskar att jag hade en sån dotter som du.
Min dotter är ju i samma ålder som dig och därför jämför jag lite ibland.

Bamsekramar till dig
Maidi