måndag 14 februari 2011

Kärlekens dag.


Tänk så många olika sorters kärlek det finns..

*Kärleken till ens barn(den är ren, oändlig och vilkorslös)
*Kärleken till sina syskon o föräldrar (till vissa iaf..)
*Kärleken till sitt jobb (obefintlig)
*Kärlek till min bil (åhh..love u!)
*Kärleken till sitt hem (min borg och skydd)

Kärleken kan oxå vara jobbig, ansträngd och krävande.

MEN...
Kärleken till blivande maken är härlig, ärlig, vacker, unik, skimrande, ljuvlig och tar aldrig slut.
Han är den finaste jag någonsin mött.
Denna man är något alldeles extra, han är min bästa vän, älskade, själsfrände och partner.
Han är nyckeln i min knippa, spolarvätskan i min bil, sugröret till min dricka, tangenterna på min dator, gasen i min tändare, spetsen på min penna..
Du är det finaste jag vet.

<3

16 kommentarer:

Caja: sa...

.*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
...*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*
…………………*…..*
………………….*..*

hemma hos lilla mej sa...

´ÅÅååå så vackert skrivet blir tårögd.Bara så himla fint.Önskar dej en fin alla hjörtans dag vännen.Varm kram Rita ♥

Nina sa...

Trevlig alla hjärtans dag!
Kram kram

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Ha en underbar dag med dina nära o kära!

Kram Annica

Cajsas Faster sa...

Kram och hälsningar! Marie

Anonym sa...

Känner mig hedrad!

Du är söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är den finaste jag har
vill alltid ha dig kvar
Du är min ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer om varje natt
Du är det bästa jag vet
Jag ska älska dig i oändlighet
Puss min älskade!

/Blivande maken!

Tulpaner & lantliv sa...

Ååå men va e det här ....

Inte ett öga torrt efter era fin kärleksförklaringar <3

Ha en underbar hjärtedag !!
Kram jessica

Vardag och flärd sa...

Så fint när ni sätter ord på er kärlek till varandra! Ni är så fina!
Ha en fin Alla hjärtans dag båda två!
Kram Eva

emilias gömmor... sa...

Så fint skrivet Git! Önskar er en härlig Valentindag!

Kram Mimmi

emilias gömmor... sa...

Och så fint skrivet av blivande maken!

Caroline sa...

Vilken kärlek!!! Blir lite avundsjuk:) Puss, puss;)

Annbritt Schmützer sa...

Ha en underbar alla hjärtan..Den blir väl nått i hästväg kan jag tänka mig*L*

kram

Vild-rosen sa...

En stor kram till dig på alla hjärtans dag.
Läser alltid dina inlägg men dålig att kommentera.

Kram Susanne

Elle sa...

Den kärleken, den kärleken...
och rimma kan han också! *blink*

Kram på er!! ♥
Elle

Nattmia sa...

Vilka härliga kärleksförklaringar från både dig och din blivande..

Kram Mia

The House of Antoinette sa...

Era turrturrduvor, jag blir ju alldeles rörd...snyft...

Va rädda om varandra söta ni...kram till er båda idag...