söndag 13 februari 2011

Jävla sol!

Jag vill ha sommar och sol.
Nu har vi iallafall sol men termometern går på fel håll..!
Den stora nackdelen med solen är att jag får städångest, man ser minsta lilla dammkorn o allt annat smått skit.
Som tur är så hinner jag inte städa idag, har fullt schema..igen..


Här är en bild på min mamma promenerandes i en vacker skog..(tror hunden håller på att fälla henne?)
Ljuva sommar.

Här tå-flörtar hon med en trollkarl??
Övertalar henne att hon kan få bättre..

Vad ska ni göra idag??

Kramkram

10 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Härliga bilder! Är i fjällen och funderar på om minus 15 och vind på 20 meter per sekund är en bra kombination när det gäller skidåkning??? Blir nog promenad med hunden i skogen för min del idag! //kram maria

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Håller med, nu räcker det med snö!
Här har mycket försvunnit, men det har blivit riktigt kallt, hu!

Ha en härlig söndag!
Kram Annica

Systrarna Hjertén sa...

Ja, nu är jag faktiskt trött på vinter!!!

Lite värme åt min frusna kropp vore inte fel...

Mvh
Frida

Hanna sa...

Här skiner också solen och är inte så kallt, skönt. Men visst ser man all smuts hur mycket man än torkar ser det inte okej ut.
kram
Hanna

Caja: sa...

Ja, nu räcker det! jag vill kunna sitta på min trappa med min kaffekopp och bara vara....NU, NU, NU!!

Här softas det för fullt...och jag låtsas inte om att jag har världens skitigaste fönster...

Kram/caja

Elle sa...

Lite värme vore inte dumt. Sol är skönt, men även jag får en viss städångest. Nu vet jag varför begreppet "vårstädning" skapades...
Man är så illa tvungen liksom.

Min söndag är inte alls intressant.
Har ägnat mig åt lite "kommunikation" i e-mailform och ska nu roa mig med att sortera igenom lite papper inför ett möte på tisdag. *suck-liksom*

Kanske kommer jag ut på en kort promenad, men vädret lockar inte riktigt.

Söndagar är väl vår hat-dag, va?
Men ha en bra dag ändå!
Kram Elle

Annelie sa...

Tjooohooo Git,vi har varit till svärmor och hämtat två loppis hyllor och fikat,så nåndag ska det målas..Men inte idag för nu ska jag parkera röva i myshörnan..Å jag gillade verkligen ditt förra inlägg,håller med..:)) Ha nu en skön fortsättning på Söndan och kom ihåg överansträng dig inte..haha..KRAAAAM på re/Annelie

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Vilka härliga bilder! Hoppas du får en fin söndagseftermiddag!

Kram Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder du visar.Ja tänk när man kan ta sin första goa kopp på morronen och sitta på verandan och mysa.Inga fel .Idag tar jag det lugn och softar.Ha en skön söndag rara du ,Varm kram Rita ♥

Anna sa...

Härliga sommarbilder...själv får jag inte så lite ångest av allt damm som PLötsligt syns överallt...o allt prat o vår i alla stugor. Måste vänta ngr månsder på den...villinte.

Annars har det vait besök hos bestemor, gått tur o lagat middag o morsdags kaka!!

KLem Anna