torsdag 3 februari 2011

Idag blir det en sån dag..

Tittar ut-grått.
Tittar till höger-ett grått barn.
Det gråa barnet är 9-åringen som har dragit på sig en riktig "bonna-förkylning"(kraftig förkylning)

Jag sa åt honom tidigare att lägga sig på soffan o vila..han svarade:
Ja ok men jag tänker INTE sova!
HA, snarkar bäst som snarkar sist!! (han sover)

Nu ska jag kika runt hos er.
Fattar ni hur kass jag är på att skriva kommentarer?!
Jag smyger runt o snokar men oftast helt anonymt..måste ta tag i detta omogna beteende genast!

Kramkram

9 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Stackars lilla gråa gubbe i denna gråa värld icke-sovandes, men snarkandes....

Ja då får du en lugn stund nudå och kika runt och lämna rara kommentarer...

Ha en fin dag och pyssla om sonen.
Kram,
Regina

Ps. Fast jag vet inte om man ska pyssla om sönerna fööör mycket...min äldsta son kom hem och visade sin nya tvättkorg "titta mamma vilken fin tvättkorg jag har köpt och vad konstigt den är full av tvätt. Kan du ta hand om den?"

Caja: sa...

Haahahaha visst är su en smygare...men en trevlig sådan!

Kryapåsig barnet, ha en skön dag fastän det är grått. Kram/caja

Annbritt Schmützer sa...

Skulle vara kul med lite mer kommentarer då du är en hejare på att skriva*L*

ps.Om det är en röd glasyr jag ser på din kaffemugg kan den vara full av bly och det får du i ditt kaffe ds

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hoppas han kryar på sig!
Kanske kan bli en riktigt skön VAB dag för dig!
Idag kan du ju sitta i lugn o ro och dricka ditt kaffe! ;)

Kram Annica

Sussi sa...

Han får krya på sig Kram sussi.

skifferhuset sa...

Ja denna förkylning, hoppas han kryar på sig fort! Hörde på nyheterna att det var 5 avd stängda på vårat lasarett för vinterkräksjukan, hoppas man slipper den!? Ha det gott hemma idag! Kram Iréne

Anna sa...

Grått ja, inte här då...men vitt, vitt, vitt!
O sovande barn i soffa,"mamma, jeg skal bare hvile meg litt..ikke sove da"

Klem Anna

tinefiskrivnaord sa...

Grått och trist ja...samma här, men det spricker upp! Cikadorna spelar febrilt och det är varmt och kvalmigt, inte ens en vinddust som kan lätta på värmen.
Tack för titten inne hos mig och en koselig kommentar!! Alltid trevligt. =o)

Nattmia sa...

Ja fy vad omoget, in med lite kommentarer nu ;-)

Hoppas han snart kryar på sig..

Ha en fin fredag..

Kram Mia