torsdag 24 februari 2011

Hon fattas mig...

Dottern har hängt med kusinen sedan igår fm o sovit borta inatt.
Eftersom hon alltid annars hänger med mig så kan man ju tro att det skulle vara skönt med en liten paus....men se där misstog jag mig!
Hon ska komma hem idag..snart..väntar ivrigt likt en hund som väntar på sin ägare.

Självklart känner inte dottern samma längtan men jag ska ändå krama henne tills hon piper: "Mamma, jag kan inte andas!"
Det e´kärlek de´!




I <3 U


Nu ska jag äta godis!
(som om det skulle vara en sensation av ngt slag..)


6 kommentarer:

Änglarum sa...

Godis time här me ;)) ha en go kväll i tv soffan. kramiz Jessica

Charmigt lantligt sa...

Gokväll!

Ja tänk vad saknaden kan göra med oss människor, de är en jobbig känsla kan jag tycka, men så härligt när den försvinner =)
Och man får famna om den man älskar och saknat så.

Ha en trevlig kväll
Kram

Systrarna Hjertén sa...

Ja, lustigt hur man längtar när det är borta...och hur man ibland längtar efter att de ska åka bort...?!?! ;D

Så du är 73:a, ovanligt bra årgång om du frågar mig!!

Mvh
Frida

Min vindsvåning på landet sa...

Kikar in & önskar en mysig helg
Kramisar
Sus

4U2! sa...

Längtan mutas? (ler)

Fru C sa...

Så du kör inte med lördagsgodis då??? (ler)