torsdag 10 februari 2011

Hej!

Igår kväll låg vi vakna länge, ingen av oss var direkt trötta o vi hade dessutom fullt sjå med att värja oss mot de värsta operations-scenerna i det där 90120 Beverly Hills-plastikläkarna.

För att råda bot på eller rättare sagt göra ngt konstruktivt medans vi var vakna så hämtade vi den överblivna biten..delen kladdkaka (ganska stor) samt 2 skedar..
Sen var det bara till att somna o låta sockret fördela sig på alla de redan ofördelaktiga kroppsdelarna.
Jag säger som man bör: Livet är till för att levas! 
Nu ska det diskas o sen vågrätt läge i soffan.

Hur har alla ni det därute, vad gör ni på kvällarna efter jobbet?

Kraaaaam

9 kommentarer:

Lövkojan sa...

Kul bild :). Låter förnuftigt det där med kladdkakan :). De dagar då jag inte är för trött ägnar jag mig gärna åt att väva trasmattor eller annan inredning.

Tack för en trevlig titt i din blogg!

Hälsar Marie-Louise

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilket härligt sätt att somna på! ;)

Imorgon är det fredag!! Tjohoo!!
Kram Annica

emilias gömmor... sa...

Hoppas att det hjälpte;)

Kram Mimmi

A-L sa...

Fortsätter springa som en galning tyvärr alldeles för ofta, gör jag...Men det ska de bli ändring på! :)

Caja: sa...

Det kallas kärlek <3

Kram/caja

Anna sa...

Låter som en plan...med kakan alltså!
på kvällarna...bloggas, tränas, bakas, badar i bygdens bassäng med barna, läxor, tv...
Puh!

ha en god kväll, Klem Anna

Vitt för själen sa...

Kladdkakemys!!!

Kramkram Sophia

The House of Antoinette sa...

Va mysigt det låter...´

Kram Anette

Black Iris sa...

På kvällarna efter jobbet???
Jadu om jag har tur så är jag ledig men annars går jag till jobbet när de flesta kommit hem från jobbet.
Ikväll är jag ledig så vi har mumsat på varma mackor med skinka och ananas.

Kram Maidi