söndag 6 februari 2011

Andras ungar o mina A-barn.


Blivande maken snarkar sött (förbannat högt o irriterande för att vara helt ärlig) vid min sida, själv ligger jag extremt obekvämt mot sänggaveln för att kunna kolla bilder på datorn.
Då halkar jag in på denna bilden..
Den speglar oss så bra, samtliga killar strosar lite på måfå medans jag o dottern spanar ut över dem *L*
Just denna dagen varma fina sommardag var vi på väg mot Stockholm.


Shit vilken vacker familj jag har, alla dessa älskar jag o de älskar mig.
Cool känsla.


6 kommentarer:

tinefiskrivnaord sa...

Härligt med lite egen tid vid datorn, trots makens snarkande. =o) Jag har det likadant just nu. Sambon sover liten lur så här på eftermiddagen och jag lyssnar på vinden och regnet som slår mot rutorna medan jag surfar runt bland bloggar. Ganska trevligt!
Ha en fortsatt fin söndag!

P.S. Jag har lagt till din blogg som länk på min blogg.

Cajsas Faster sa...

Härligt med familjen!

Njut av en söndag... vad du nu ska hitta på!
Kram Marie

Annelie sa...

Men stoppa in en raggsocka i mun på han..hahah...Å visst är det en härlig känsla,jag älskar när mina kommer och hälsar på så jag får pussa på dom om än motsträvigt,för dom tycker nog att jag är skitdryg,men det struntar jag i för det är en mammas rättighet brukar jag säga..:)) Ha en skön och mysig söndag nu..STOOOR KRAAAM på re/Annelie

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Visst är det häftigt när den där översvämmande känslan av kärlek sköljer över en!

Ha en härlig söndag!
Kram Annica

Huset vid ån sa...

Hallå vännen!
Hoppas allt är bra med dig.
Visst är man lycligt lottad när man har en familj som man älskar....

Hoppas att du får en skööön söndag!
Stor Kraaam från mig/ Therese

MalinSj sa...

Skönt med en helt vanlig familj. Sköt om dem och ha det bra. //MalinSj