lördag 1 januari 2011

Vinnare av utlottningen.

Vinnaren av utlottningen om den söta ljuspåsen är...................................
Blogglösa Annika med mailadress: Gustafsson57@hotmail.com.
Grattis grattis Annika!
Maila mig din adress så skickas påsen snarast.

Wohoo, Julen är ute!
Tänk att längta så mycket efter julen för att sen tröttna omedelbart på den direkt efter nyår.
Köpte tom några nya krukväxter till köksfönstret på Coop idag  o allt blev sååå fint, rent o fräscht helt plötsligt.
Dagens fråga: Vem vistas på Coop på nyårsdagen?
Svar: Jag, mamma o personalen.


Hoppas ni hade en trevlig nyår.
Vi hade det lugnt o trevligt som alltid.

Kram


12 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej en God Fortsättning på det nya året,Hoppas att 2011 blir ett kanonår.Ser fram emot att följa din härliga blogg under 2011.Ha en skön kväll goa bloggvän.Varm Kram Rita ♥

Vita Falkens Lantliv sa...

Här har julen åkt ut med, bara gardinerna i köket kvar, men dom åker i morgon ( hann inte idag)

Önskar dig en riktigt god fortsättning på året och hoppas det nya året blir toppen! Jag ser fram emot många skratt och inspiration som du ger mig!

Tack för jag får vara din bloggvän,pöss;)

Kram Susanne

Cathrine sa...

God fortsättning på den nya året önskar jag dig!
Jag låter julen vara kvar till efter trettonhelgen sedan åker granen och tomtarna ut. Stakarna väntar jag med ett tag till annars blir det för mörkt och tråkigt.
Tack för en fin utlottning synd bara att inte turen var på min sida.
Kram Cathrine

Lilla Kullan ♥ Maja sa...

Fint har du...överallt!:-) Kram Stina

Uttan sa...

Ja julen vill Jag också ha ut nu så skönt när det är gjort för det är ju lite att plocka med.

Grattis till Vinnaren.

Kram!

Nattmia sa...

Grattis till vinnaren och tack för fin tävling..

Tur ni kom till Coop då så att pesonalen inte gått till jobbet helt i onödan ;-)

Lite jul har försvunnit hemma, men stjärnor och ljusstakar får vara kvar till Tjugondedag Knut :-)

God fortsättning..

Kram Mia

Annelie sa...

God fortsättning på det nya året..Lyckliga du som tagit bort all jul,jag gruvar mig faktiskt för det blir sååå rörigt överallt...hahahaha..En stor kram till dig vännen../Annelie

skifferhuset sa...

Ni behövde inte trängas i affären med andra ord!! Skönt för en gångs skull! Här tar vi inte bort julen förrän efter trettondagsafton, vi har nämlingen födelsedag i fam och då blir det kalas den dagen! Ha en fin dag! Kram Iréne

Caja sa...

Grattis Annika!

Jag önskar dig Git en god fortsättning på det nya året 2011!

Kram/caja

Helen sa...

God Fortsättning!
Grattis till den lyckliga vinnaren. Vad skönt för er att ha hela butiken för er själva.
Kram/Helen

betong ute och inne sa...

Vill önska dej en god fortsättning...
kraam Malin

Anonym sa...

Hej hej... Jag avslöjade för min kärbo att jag är beroende av din bloggsida i går... *fniss* Min jul är också ute och aldrig ser hemmet renare ut! Vitt och fräscht! Tack för att du finns! Kram/ Tekla