lördag 22 januari 2011

Varför är jag inte rik?



Jag har inte gjort ett inlägg sedan igår morse!
Men var lugna..allt är ok :)

Igår var ännu en lång dag, kraschade i soffan på kvällen, snyftade lite till en romantisk film innan jag masade mig bort till sängen o gled in i koma.

Idag blev det lite shopping sen vidare till brorsans 40-års kalas o nu på kvällen kom en god vän o tog en fika.

Imorgon ska jag träffa en annan god vän en stund innan jag ska hämta sonen som är hos sin pappa.
Kan vi införa en dag till på helgen? Jag hinner inte med allt på bara 2 dagar :(


Jag älskar Odd Molly-kläder, man kan ju då undra varför jag inte äger ett enda av deras plagg?!
Jo det är för att jag är för snål helt enkelt!
 (priset ligger på 1699 kr!)
Detta är en av deras klänningar som jag skulle kunna dö för..men då hade jag ju inte haft ngn nytta av den..fast vem vill inte se snygg ut i kistan liksom?

"Åhh vad hemskt att Git är död..men såg du så fantastiskt snygg hon var i den där Odd Molly-klänningen!!"

Ja det skulle helt klart funka *L*

Är allt ok med er?

Kramen!

Ps. Sorry att jag uteblev igår Caja, jag hade fullt upp med att ligga o nicka i soffan!

14 kommentarer:

Drömmar och Verklighet sa...

Vilken fin blogg du har :) En sådan där klänning hade gärna fått flytta till mig. Fast jag skulle dö om jag spillde på en sådär dyr sak. Och hur kul skulle det vara att ligga där i kistan och de säger, såg du den där fläcken på klänningen :P Fortsatt trevlig kväll önskar Anna

Elle sa...

Visst är Odd Molly dyrt, men inte ska det kosta dig livet!!
Hellre ser vi dig levande i vilken annan trasa som helst!
Jag drömde faktiskt om dig inatt, men det var lite knasigt och jag tar förklaringen per mail nån gång *ler*.
Tack för frågan, jag är lite seg och trött, men ok!
Saknade dig hos Caja igår!
Ha en fortsatt skön kväll!
Kramis Elle

Smultron på ett strå sa...

Är inte så förtjust i odd mollys kläder, men det finns ju annat som man skulle vilja ha. Gott om idéer och ont om pengar, typ... Det måste vara Lagen om alltings jävlighet, det brukar gå bra att skylla på den för det mesta. Ha en bra söndag!//kram maria

Caja sa...

Helt OK vännen..fast saknad var du ju...du kommer en annan fredag istället ju!

Ja visst är dessa plagg alldeles sanslöst vackra...

vill oxå vara rik och HA....

Ett framtidsmål.....

Undrar hur det sk gå till?? nåja, jag nöjer mig hittills med att beundra plaggen på andra, det är ganska ok det med...än så länge ;-)

Kramar till dig fina Git/caja

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Håller med dig om att helgerna är rysligt korta!
Jag är också jättedålig på att unna mig själv saker.
Till övriga familjen går det bra, men till mig - då tar det tvärnit!
Så dum man är mot sig själv!
Ha en underbart skön söndag!
Kram!

Strandkullen sa...

får man kroppen i klänningen på köpet? Då slår jag nog till*ler förstår att du suktar efter den...kramis semlan

Systrarna Hjertén sa...

Ha, ha! Jag tycker också att Odd-Molly har snygga grejer, men de är ju helt "overpriced"! Om jag någon gång börjar shoppa i den prisklassen (om jag blir oväntat rik), så finns det ju MASSOR att välja på...dvs då kanske det ändå inte blir någon Odd-Molly! (Jag blir utan både i "fattigdom" och i min eventuellt rika framtid) ;D

Ja! Helgen borde ha minst 3 dagar!

Mvh
Frida

Sussi sa...

Ja jag håller med jag är också snål där. men man kan få något liknande på kappahl. kopia på odd molly. Ja när jag vinner pengar då kan jag köpa odd molly men det dröjer väl. Men om jag skulle köpa något från odd molly skulle jag inte våga använda den. Föresten jag har köpt en sammet tunika på ellos gå in och titta. Kram Sussi.

Annelie sa...

Hahaha...Alltid lika underbart rolig..Men vännen du är ju rik på så mycket annat,tänk vad mycket du bjuder på här som så många får del av..:)) Kram på re och ha en lugn och skön dag../Annelie

Anna sa...

Rea, inte hittat nån nätsida med rea nu i dessa tider efter jul?!

Men som en annan skrev, kroppen...den borde ingå!!

Ha en bra söndag, Klem Anna

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Ja, visst är man hellre rik o snygg än ful o fattig!! Fniss....
Skämt o sido så kan man ju vara rik på olika sätt som tur är....

Men jag håller med dig om priserna på Odd Molly, nästan löjligt dyrt....

Hoppas att du får njuta av en skööön söndag!
Kraam Therese

Bibban sa...

Men tänk vilket bråk det skulle bli när dom sliter av dig klänningen ;))för inte skulle den få vara kvar där i den bädden ;))
Kram Bibban

Hanna sa...

Ha en fin söndag!
Kram
Hanna

Min vindsvåning på landet sa...

Önska dig en mysig Söndag..
Kramisar
Sus