fredag 7 januari 2011

Jag o Maria Montazami


gillar tofsar.
Nu är ju inte jag besatt av dem som Maia verkar vara, jag nöjer mig med några små små söta.
Vad tycker ni om Maria förresten?
Jag tycker hon är skithärlig, en genomsnäll o genomförvirrad gullig person som lever för sin familj.
Precis som jag då :)



Idag blir det badhuset med barnen o kusinerna, barnen badar o vi vuxna övervakar.
På just detta badhuset finns det ibland lite "stökigare" individer men eftersom vi känner Anders* så känner jag mig trygg.

*Anders är badvakt som troligtvis vuxit upp bland hyenor och åt kaktus till frukost, lunch o middag.
Han är super-mega-sträng men väldigt rättvis, Me like!

Kram

7 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Maria M, är en stor idol!
Hon verkar ju vara hur skön som helst:)

Gillar tofsar, om de är placerade på rätt ställe, och inte är för många:)

Kram Susanne

Nattmia sa...

Gillar Maria starkt.. Hon verkar vara äkta, så förvirrad och härlig tror jag hon är i verkliga livet.. Och så har hon ju ett väldigt vackert förnamn..
Jag följer hennes blogg som speglar det man ser på tv :-D
Gillar tofsar med men äger ingen.. Vågar knappt ta hem nån.. ha ha..

Ha en fin dag i badhuset..

Kram Mia

Elle sa...

Jag har aldrig sett Maria, men fattat genom alla bloggar att hon är känd för sina tofsar.
Vore kul att se henne för att fatta vad alla skriver om.

Simma lugnt!
Kram Elle

Sirpa sa...

Hej Git!
Min lååååång blogpaus fortsätter men jag tänkte säga hej till dig!
Så, HEJ! Mig o mina krafter behövs lite annastans just nu.
Jag gillar Maria, hon är ju så söt människa :)
Önskar dig en go ny år!
Har det så bra!
Kram Sirpa

Farmor Agge sa...

Ja den däringa Maria ja...:)
Ibland undrar jag om hon är helt blåst el...:) Nä inga tofsar hos mig skitfult..Ha en skön baddag!!!Kramiz på dej vännen..:)

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag är ingen tofs nörd men har en hängande och det var innan Maria började på TV så jag var först!!!! Hahaha
Annars tycker jag hon är rätt skön:)

Lycka till på badhuset

Kram Susanne

The House of Antoinette sa...

Jag gillar verkligen Maria och jag gillar tofsar men det får inte bli överdrivet - jag gillar när man har dem i nycklar...
Hennes blogg är helt ok - och jag följer den då jag tycker hon är härlig.
Hoppas ni hade en bra dag på badhuset.
Kram Anette