onsdag 12 januari 2011

Jag drömmer mig bort..


I mina drömmar sitter jag på trädäcket med en korsordstidning, en kopp kaffe o sprallar lite med tårna.
 Troligtvis funderar jag på om vi ska åka till stranden innan eller efter att vi har grillat..på stranden badar barnen medans vi andra letar vackra stenar.
Det kan hända att vi spelar en runda minigolf eller kanske bara kör vår favvorunda runt stan med rutorna nere o njuter av den svala sommarkvällen.

I en perfekt värld skrapar jag triss o vinner massor av pengar, då ska jag säga upp mig o starta mitt eget företag.
Sen vaknade jag med en filt i örat.....

Denna bild är från i somras.
Här har jag precis skurat av däcket o vattnat alla blomster.
Fy f-n vad jag längtar dit..ja tills sommaren alltså..däcket är ju precis utanför :)

Ingen i familjen har kommit in i rätt dygnsrymt än men vi har gjort upp en plan!
Ikväll kl 21.00 börjar en film på tv som de flesta vill se, vid den tidpunkten ska alla ligga i sängarna o kolla på den tills John Blund kommer på besök.
Förhoppningen är att samtliga familjemedlemmar vaknar helt utvilade imorgon..inklusive jag då *L*

Kraaaam

Ps. Glöm inte min utlottning i förra inlägget.

6 kommentarer:

Caja sa...

Jag blundar på direkten och är med i din dröm....om det är ok?? Får jag ta familjen med mig??? Vi tar inte sååå mycket plats..

*en mamma
*en pappa
*en elvaåring
*en 23 åring
*tre katter
*en hund
*några husmöss

är det ok...

Keep on dreaming girl! I do....

Love/caja

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag blundar och jag blundar...och nu ser jag alla underbara bilder som jag nyss kikat på i "Allt om trädgård", ljuvliga blomster, plommontomater, svarta petunia, snöflingeblomster...attans, tror du inte att det kom in snö i alla fall...

God natt!
Kram,
Regina

Caroline sa...

Längtar också! Efter vårdofter och grönska och en fet jävla trissvinst. Mina pengar skulle också få mig att göra något nytt. Håll ut syster! Kram

Susann sa...

Vissat är det härligt att drömma...vad skulle du starta för företag eller du kom inte så långt?
//Susann

Annelie sa...

Vilken härlig bild och vilken dröm du haft,snart är den kanske verklighet..:)) Ha en härlig dag nu..Kramelikram vännen/Annelie

4U2! sa...

Jag drömmer i vaket tillstånd, nuförtiden väldigt ofta.